Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus kutsub kõiki Eesti e-Ülikooli ja e-Kutsekooli konsortsiumitesse kuuluvate õppeasutuste õpetajaid ja õppejõudusid ning üldhariduskoolide õpetajaid kandideerima e-kursuse kvaliteedimärgile! Taotlusvoor on avatud 11. jaanuarini 2016.
4.-6. detsembrini toimunud Euroopa suurimal robotivõistlusel Robotex said huvilised oma internetiturvalisuse alaseid teadmisi proovile panna Küberpähkli publikumängus. HITSA eestvedamisel toimunud mängust võttis osa üle 1000 huvilise.
Tallinnas toimunud robotivõistlust Robotex 2015 iseloomustas tohutu hulk publikut, võistlejaid ja roboteid: 14 000 külastajat ja üle 1400 robotiehitaja, kes saatsid võistlustulle 530 robotit. Külastajate seast jäi silma palju väikeseid lapsi.
Reedel, 4. detsembril algas Tallinnas Euroopa suurim robotivõistlus Robotex, kuhu on registreerunud 1422 robotiehitajat 15 riigist ühtekokku 657 robotiga. Robotex on kõigile tasuta.
Euroopa suurim robotivõitlus Robotex avab sel reedel TTÜ spordihoones tehnoloogianäituse, kus näeb rohkem kui 100 uut kõrgtehnoloogilist seadet alates vastvalminud innovaatilistest prototüüpidest kuni toimivate robootikalahendusteni.
HITSA pakub Robotexil võimalust Küberpähklit pureda, töötubades suuri ja väikeseid roboteid ehitada, tutvuda internetiturvalisusega ja vaadata netilammaste multikaid. Tegevust jagub kolmeks päevaks ja kõigile!
Toonitamaks füüsikalise mõtlemisviisi olulisust korraldab Tartu Ülikooli teaduskool 17. detsembril 2015 füüsikavõistluse "Kajakas", kus lahendatakse ülesandeid, millele on küll põhimõtteliselt olemas täpne vastus, kuid seda pole võimalik antud ajalimiidi piires leida.
Kooliprogrammi Samsung Digipööre eile toimunud lõpuüritusel valiti võitjaks Tartu Veeriku Kool, kes sai auhinnaks 10 000 euro väärtuses tehnoloogiaseadmeid Samsungilt. Kooli digipöörde projekti eesmärk oli muuta hindamissüsteemi koolis.
MTÜ Mondo kuulutas välja arengukoostööteemalise esseekonkursi gümnaasiumiõpilastele. Osalema on oodatud ka kutsekoolide õpilased vanuses 16-19. Kirjutada saab kahel teemal: “Mida Eesti peaks tegema, et kliimamuutusi peatada” või “Kuidas lõimida immigrante ja pagulasi Eesti kooli ja ühiskonda?"