Värskes Edu ja Tegu ettevõtlusõppe uudiskirjas arutleb SA Innove esindaja 21. sajandi oskuste teemal. Lisaks: Tallinna Ülikooli noored uurisid koolinoortelt, mis kannustab neid ettevõtlikkusele.
2020. aasta sügiseks saavad Innove eestvedamisel ja Eesti õpetajate kaasabil valmis esimesed digiõpikud lastele, kes õpivad põhikooli lihtsustatud riikliku õppekava alusel lihtsustatud õppes või vajavad muul põhjusel kergemat õppevara.
Haridus- ja Teadusministeeriumi tellimusel on valminud kaks õppefilmi, mis annavad õpilastele eakohast teavet viiruste ja viirushaiguste olemusest, levikust ja ohtudest.
Muuseumipedagoog Kadi Kriit on koostanud õppematerjali „Ole arhitekt!“ mõeldes I ja II kooliastme õpilastele, eeskätt 3., 4. ja 5. klassi matemaatika õppimiseks, kus teemaks pikkusühikute teisendamine, jagamine ja murrud.
Rahvusraamatukogu digiresident, kunstnik Timo Toots loob septembriks raamatukogu fuajeesse “vana aja säutsumasina”, mis hakkab printima Rahvusraamatukogu digitaalarhiivist Digar välja lühiartikleid eelmise sajandi päevalehtedest.
Järveküla kooli õpilase Johannes Pallo ja Regio kaardimeistrite koostööna valmis äsja uus lauamäng „Võidujooks viirusega“, mille tuludest toetatakse Vähiravifondi Kingitud Elu.
Rahvusraamatukogu ja Tartu Ülikooli raamatukogu kutsuvad üles esitama ettepanekuid, milliseid Eesti autorite kirjutatud ja koostatud raamatuid võiks esmajärjekorras digiteerida.
Eesti lapsed valisid 2020. aasta Nukitsa konkursil oma lemmikkirjaniku ja -illustraatori. Noored lugejad valisid oma lemmikkirjanikuks Andrus Kivirähki ja parimaks illustraatoriks Heiki Ernitsa raamatuga „Tont ja Facebook“ kirjastuselt Varrak.