
õpilane, juhendamine, koolitus, videojuhis, Rob Zdrojewski... +õpilane, juhendamine, koolitus, videojuhis, Rob Zdrojewski... +õpilane, juhendamine, koolitus, videojuhis, Rob Zdrojewski, Edudemic -
Õpilastele ei ole tehnoloogia vaid lihtsasti kasutatav võimalus kõige keskmes olemiseks, vaid nad ka naudivad selle kasutamist. Seetõttu on oluline, et hariduse ja õpetamise valdkonnas peaksid antud teemal õpetajad kuulama õpilasi.
Rob Zdrojewski on arvutiõpetaja ning New Yorki Amherst Central kooli direktor. Tema klassi õpilased loovad videojuhiseid, mis selgitavad, kuidas nende õpetajad saaksid kasutada erinevaid tehnoloogilisi lahendusi õppetöös. Videoid on õpilaste jaoks lihtne koostada, seal näidatakse konkreetse vahendi kasutamist koos kõnelise juhendamisega. Videod on üles laetud ja tänu sellele kättesaadavad igal ajal igas kohas, mis sobib hästi õpetaja kiire töögraafikuga.
Õpilaste loodud videojuhendid on olulised kahel põhjusel:

Loomulikult on ka ametialased koolitused õpetaja arengu jaoks olulised, aga sedalaadi õpilaste poolt loodud videojuhised võimaldavad õpetajatel saada suure osa arvutialasest koolituses ilma õppetööst puudumata. Videod on lühikesed ja konkreetsed, neid saab vaadata näiteks vaba tunni ajal ning mälu värskendamiseks vaatamist korrata. Videote koolis või kodus vaatamine on kasulik ka õpilasele, sest õpetaja puudub koolituste raames vähem ning ei vaja asendamist.
Õpilastele meeldib, kui nad saavad oma haridust mõjutada. Paludes neil juhendada õpetajaid tehnoloogiliste võimaluste osas, annab see neile palju motivatsiooni ja olulisi kogemusi. Tänu sellele panevad nad ka tunnis palju rohkem tähele, sest nad on asjaga juba eelnevalt seotud olnud ja valmistunud.
Seega, pange olemasolevad eksperdid koolis tööle, et tagada parim õppimiskogemus. See kõlab tõesti hea võimalusena ning rikastab kahtlemata paljusid erinevaid nüansse, alates õpilase ja õpetaja vahelisest suhtest kuni reaalsete võitudeni õppetöös. Ei peagi ju laskma õpilastel luua videojuhiseid, vaid võib lausa vahetult rollid vahetada ning olla õpetajana koolipingis.
Rob Zdrojewski õpilaste töödega on võimalik lähemalt tutvuda siin.
Refereeritud: Edudemic, foto: Flickr
Samal teemal:



