digipööre, nutiseadmed, internet, targalt internetis, nutiseadmed... +digipööre, nutiseadmed, internet, targalt internetis, nutiseadmed... +digipööre, nutiseadmed, internet, targalt internetis, nutiseadmed, digitaalsed õppevahendid, VOSK -
26. jaanuari Õpetajate Lehes ilmunud ariklis käsitleb psühholoog-pereterapeut Kätlin Konstabel nutivahendite mõju õppetööle ja laste arengule üldisemalt.
PISA testi tulemustest räägitakse Eestis päris tihti, enamasti annab see võimaluse rõhutada meie koolide ja kooliõpilaste tublidust. Kui aga eelmise aasta septembri keskel avaldati PISA testil põhinev OECD raport teemal, et nutiseadmete kasutamine koolis ei ole laste akadeemilist edukust kasvatanud, libises see uudis vaid korra meie meediakanalitest läbi.
Samuti ei pälvinud erilist tähelepanu hiljutine teade Soomest, et sealsel haridusametil on mõte keelustada koolitundides nutitelefonid. Arvestades seda, kui tõsiselt on meil ette võetud koolide digipööre, kui palju sellesse panustatakse ja kui suurt rolli mängivad nutiseadmed meie elus üleüldse, võiks ju eeldada vastupidist.
Loe ariklit täismahus Õpetajate Lehest. Foto: Koolielu arhiiv.
Samal teemal: