Oht digipöördel


Avaldaja:Eva Palk01. Veebruar 2016

26. jaanuari Õpetajate Lehes ilmunud ariklis käsitleb psühholoog-pereterapeut Kätlin Konstabel nutivahendite mõju õppetööle ja laste arengule üldisemalt.

 

PISA testi tulemustest räägitakse Eestis päris tihti, enamasti annab see võimaluse rõhutada meie koolide ja ­kooliõpilaste tub­lidust. Kui aga eelmise aasta sep­­tembri keskel avaldati PISA testil põhi­nev OECD raport teemal, et nutiseadmete kasutamine koolis ei ole laste akadeemilist edukust kasvatanud, libises see uudis vaid korra meie meediakanalitest läbi.

Samuti ei pälvinud erilist tähelepanu hiljutine teade Soomest, et sealsel haridusametil on mõte keelustada koolitundides nutitelefonid. Arvestades seda, kui tõsiselt on meil ette võetud koolide digipööre, kui palju sellesse panustatakse ja kui suurt rolli mängivad nutiseadmed meie elus üleüldse, võiks ju eeldada vastupidist.

Loe ariklit täismahus Õpetajate Lehest. Foto: Koolielu arhiiv.

IMG_2092.jpg

Samal teemal:

 

 

Haridus- ja Noorteamet