KüberPähkli uuring 4.-9. klassile alustas!


Avaldaja:Madli Leikop03. Oktoober 2020

KüberPähklit korraldab Tallinna Tehnikaülikool kolmandat aastat ja selles osaleb enamasti 8500 õpilast. Uuring mõõdab Eesti laste käitumist ja oskuseid internetis.

Fookuses on privaatsus ja turvalisus, tehniline taip, käiutumine internetis ja probleemilahenduse oskus. Uuring on nii mõõtev kui hariv. Lubage oma kooli õpilased sellest osa saama!  

Uuringu ankeedi lingid on leitavad http://www.kyberpahkel.ee veebilehelt. 

Ankeet on nii eesti- kui venekeelne ja sisaldab seitse taustauuringu ja 25 põhiuuringu küsimust ning täitmine võtab aega sõltuvalt vanusest 30-45 minutit. Mõned küsimused võivad olla noorimatele vastajatele keerulised, mis on normaalne. Lubage õpilastel ise teha parim otsus, sest eesmärk ei ole olla teistest targem, vaid vastata nii nagu päriselt käitud või sellel hetkel oskad.

Küberpähkli veebilehelt saab iga kool laadida alla ka osalusmärgi nii koolile kui õpilasele. Mõned koolid on õpilastele andnud välja ka diplomi või tunnuskirja osalemise eest.

Pakume seekord ka lisavõimalust! Kui õpetaja palub märkida õpilastel ankeedi vastuste saajaks oma meiliaadressi, siis saate seeläbi ka oma kooli tulemusi ja vastuseid uurida pärast täitmist. Kui teie kooli õpilased märgivad "kooli" lahtrisse korrektselt oma kooli pika nime, siis saan anda teie kooli puudutavad andmed ka tabelina. Selleks avaldage soovi pärast uuringu lõppu (9.-15.11.2020).

FB_banner.jpg

Soovitus! Parim on uuringus osalemist korraldada arvutiklassis, vähem edukam on see anda kodutööks või jagada välja ainult kooliveebis/sotsiaalmeedias. Kui soovite teada saada vasused kõikide vanuste kohta, siis pigem soovitan viia läbi laustestimine.  

Meie toetajad on teile ja teie õpilastele suurimad fännid - Tallinna Tehnikaülikool, Kaitseministeerium, Riigi Infosüsteemi Amet, Hedman Partners ja projekt Targalt Internetis koos Euroopa Liiduga. 

Birgy Lorenz, Küberolümpia ja Küberpähkli projektijuht 

Foto: Koolielu arhiiv

Samal teemal:

Haridus- ja Noorteamet