E-Õppe Uudiskiri: aprill 2016

Õpilaste digipädevuste kujundamine digiajastul

Miks on oluline kujundada ja hinnata õpilaste digipädevusi? Meid ümbritseb iga päev tehnoloogia, lapsed puutuvad juba varases eas kokku kõikvõimalike digivahenditega, tunnevad ja käsitlevad neid palju rohkem ja osavamalt kui nende vanemad või õpetajad koolis. Miks on digipädevusi vaja veel kujundad?

Loe edasi...

  • Tõnu Piiburi pausideta kooliaeg

    Tõnu Piiburi pausideta kooliaeg

    11. Aprill 2016
    Pelgulinna Gümnaasiumi direktori Tõnu Piiburi arvates on tema enda, eestlaste ja võib-olla kõigi inimeste elu siin maailmas oluliselt mõjutanud kolm asja: mootorratas, akutrell ja juhtmevaba nutiseade.
    Arhiveeritud.
  • Mida peaksid lapsevanemad seoses laste arvutikasutusega silmas pidama

    Mida peaksid lapsevanemad seoses laste arvutikasutusega silmas pidama

    11. Aprill 2016
    Palju on räägitud arvutisõltuvusest ja muret tuntud nutiseadmete kahjulikust mõjust laste tervisele. Uurisime Hasartmängusõltuvuse Nõustamiskeskuse psühholoogilt ning Tallinna 21. Kooli psühholoogilt Sandra Vetikult, mida peaksid lapsevanemad laste arvuti- ja nutiseadmete kasutusega silmas pidama.
    Arhiveeritud.
  • MOOCid – hääbuv haip või jätkusuutlik initsiatiiv?

    MOOCid – hääbuv haip või jätkusuutlik initsiatiiv?

    11. Aprill 2016
    2011. aastast alguse saanud tasuta veebipõhiste masskursuste ehk MOOCide võidukäik on Ameerika Ühendriikides miljoneid huvilisi leidnud. Euroopas on vaimustus väiksem olnud, sellele vaatamata on paljud ülikoolid võimalusest hoogsasti kinni haaranud.
    Arhiveeritud.
  • Professionaal jälgib oma (digi)arengut ka ise

    Professionaal jälgib oma (digi)arengut ka ise

    11. Aprill 2016
    Digitaalseid arengumappe ehk õppija kasutusele võetud keskkondi, mis toetavad personaalse arenguga seotud tegevuste esitlemist ja reflekteerimist digitaalsel kujul, võib õpetajal olla üks, kaks, kolm või rohkemgi. Või mitte ühtegi. Eesti õpetajate seas on praegu levinud pigem viimane variant.
    Arhiveeritud.
  • Pöördumatu digipööre Priimetsa ja Veeriku koolis

    Pöördumatu digipööre Priimetsa ja Veeriku koolis

    11. Aprill 2016
    Eestis on praegu 20 kooli, kes on spetsiaalselt õppinud digimuutust tegema. Need koolid osalesid 2014. ja 2015. aastal programmis Samsungi Digipööre, kus koolimeeskondadele õpetati nutiseadmete kasutamist õppetöös kõige laiemas võtmes.
    Arhiveeritud.
  • HITSA e-õppe uudiskiri on pidevas uuenemises!

    HITSA e-õppe uudiskiri on pidevas uuenemises!

    11. Aprill 2016
    E-õppe uudiskiri pakub haridustöötajatele põnevaid artikleid ja praktilisi juhtnööre e-õppes ja digiteemades orienteerumiseks, arenedes ja uuenedes pidevalt. Alates 2016. aastast anname uudiskirja välja kaks korda aastas ning mahukamana kui kunagi varem.
    Arhiveeritud.