Õpetajakoolituse suunana nähakse aine- ja keeleõppe lõimimist


Avaldaja:Merje Pors29. Mai 2013

Vene koolide üleminekul eestikeelsele õppele on suurim kitsaskoht õpetajate koolitustel õpitu praktikas rakendamine.Haridusministeerium leiab,et tulevikus võiksid olla lõimitud aine- ja keeleõppe metoodikad õpetajakoolituse kohustuslik osa.

Venekeelsete koolide eesti õppekeelele üleminek algas 2007. aastal ning selle aja jooksul on haridusministeerium koostöös Tallinn Ülikooliga teinud uuringuid, välishindamisi ja ka tunnikülastusi, et muutusi jälgida ja kitsaskohti märgata, vahendab ERR Uudised.

Viimase paari-kolme aastaga on toimunud suur muutus õpetajate, koolijuhtide ja õpilaste hoiakutes ning muutuste olulisust mõistetakse varasemast paremini, ütles haridusministeeriumi üldharidusosakonna juhataja Irene Käosaar. "Kõige suurem probleem on jätkuvalt Ida-Virumaal eestikeelsete ainete õpetajate leidmisega. Ja kõige rohkem tööd tuleb teha vallas, et õpetatud metoodikad tunnis rakenduksid - see on üleüldine Eesti haridussüsteemi valulaps," märkis Käosaar. Pikemalt loe ERR Uudistest.

Samal teemal:

Haridus- ja Noorteamet