Et saada teada, kuidas digipööre mõjutab haridust ja kuidas oleks kõige tulemuslikum infotehnoloogia abil õppida, alustasid Tartu Ülikooli haridusteadlased kolmeaastast uuringut „Digiefekt“.
12. mail algas virtuaalne haridusmess EdTech X Summit, kus tutvustakse Eesti hariduse edulugu ning haridusvaldkonnas tegutsevaid tehnoloogiaettevõtteid.
Sihtasutus Archimedes kutsub osalema keeleõppe tunnuskirja konkursil „Aasta võõrkeelealane tegu 2020″. Kandideerima on oodatud keeleõppeprojektid, -materjalid, -vahendid, -festivalid jm, mis on olnud tulemuslikud, uuenduslikud ja innustanud õppima võõrkeeli.
HITSA IT Akadeemia programmi raames toetatakse nelja kõrgkooli IKT valdkonna õppe edendamist 512 000 euroga. Toetust saanud projektid hõlmavad valdkondi merendusest ja psühholoogiast noorsootöö ja kvantarvutuste kursuseni.
Euroopa päeval, 9. mail, tähistame ka eTwinningu päeva. Nii tõstame esile üle-euroopalist veebipõhist koolide ja lasetaedade koostööd: kaks, kolm, kasvõi viiskümmend projektipartnerit suhtlevad klassiruumist lahkumata, abiks on veebipõhised töövahendid ja eTwinningu platvorm.
Koroonaviirusest tingitud eriolukord on kestnud juba mõnda aega ja kuigi hiljuti pidasid lapsed koolivaheaega, tuleb koduõppel edukalt mööda saata ka selle kooliaasta viimane õppetsükkel.
Järveküla kooli õpilase Johannes Pallo ja Regio kaardimeistrite koostööna valmis äsja uus lauamäng „Võidujooks viirusega“, mille tuludest toetatakse Vähiravifondi Kingitud Elu.
Kõigi matemaatikahuviliste suureks rõõmuks toimub armastatud matemaatikavõistlusmäng „Känguru“ 20.–21. mail veebipõhiselt viktoriinid.ee keskkonnas. Eestis korraldatakse võistlust tänavu juba 25. korda.
Neljapäeval, 7. mail avalikustati ülemaailmse OECD rahvusvahelise PISA 2018 finantskirjaoskuse uuringu tulemused. Eesti noorte tulemused on osalenud 20 riigi hulgas esimesel kohal. 95%-l meie 15-aastatest õpilastest on rahatarkuse põhiteadmised.