Haridus- ja Teadusministeeriumis valminud analüüsi põhjal on 80 protsenti kutseõppuritest rahul teadmiste ja oskustega, mida kutsekoolid pakuvad. Kõrgeima hinde rahulolule on andnud käsitöö ja lastehoiu õppekavarühmade õppurid, madalaima aga IT-erialade õppurid.
Et kõigil õpilastel olenemata elukohast oleks võimalus oma kodukandis IT-õpet saada, alustasid 2019. aasta kevadel Eesti maakondades tööd HITSA ProgeTiigri programmi piirkondlikud nõustajad.
Eesti Teadusagentuur ootab kandidaate tänavustele teaduse populariseerimise auhindadele, millega tunnustatakse silmapaistvaid teadusest kõnelejaid ning innustatakse teadusest ühiskonnas rohkem rääkima ja kirjutama.
5.-8. juunini toimus Lätis Valmieras eTwinningu rahvusvaheline kontaktseminar “Outdoor learning methods”, mis keskendus õuesõppe meetoditele ja projektõppe lõimimisele erinevatesse ainetundidesse ning oli suunatud põhikooli- ja gümnaasiumiõpetajatele.
Erasmus+ projekti raames käisid Tallinna 21. Kooli kümnenda klassi õpilased Tuule Kangur, Lisett Sigur, Oskar Johannes Fromm, Hugo Georg Kalaus ja Iiris Rodin ning õpetajad Polina Martila ja Merike Kaus Poolas, Koninis.
OMG, õppimine on jube igav, kas õpin üldse õiget asja? Mida peale kooli lõpetamist pihta hakata? Kuidas laiendada koolist tööturule minnes enda valikuvõimalusi? Need küsimused on ilmselt sageli kutsehariduse õpilastel mõttes.
Haridus- ja Teadusministeerium teeb valitsusele ettepaneku Euroakadeemialt õppe õiguste ära võtmiseks, kuna riikliku järelevalve tulemused osutavad tõsistele ja pikka aega süvenenud probleemidele õppetöö läbiviimises, kõrgkooli juhtimises ja jätkusuutlikkuses.
Täna arutlevad eksperdid Tallinna Tehnikaülikooli konverentsil küberturvalisuse ja tehisreaalsuse teemadel. Konverentsi korraldajate sõnul on küberturvalisuse väljakutsed osa infoühiskonna toimimisest.