Sellel nädalal tutvustab Sihtasutus Archimedes koos Eesti ülikoolidega Põhja-Ameerika suurimal kõrghariduse aastafoorumil NAFSA ingliskeelseid õppekavasid, taotlustingimusi ja stipendiume.
Mikk Oad on lõpetanud Tallinna Ülikoolis digitehnoloogiate instituudi haridustehnoloogia magistriõppe. Kuna aga informaatikaõpetajaks pürgija saab ka teise magistrikraadi tasuta omandada, on Mikk tagasi ülikoolis.
Kolmapäeval, 29. mail Tartus toimunud seminaril kuulutati välja aasta e-kursus 2019. Tiitli pälvisid Tartu Ülikooli õppejõud Jana Lass ja Marika Saar kursuse “Kliiniline farmaatsia” eest.
„Jäta universumisse oma jälg“ on üks Steve Jobsile edu toonud seitsmest äripõhimõttest. Inspireeriv õpikogemus või käik ettevõttesse võib mõjutada noorte tulevikuotsuseid ja soove samamoodi.
Euroopa koolide veebipõhises kogukonnas eTwinningus on 13 tegutsemisaasta jooksul osalenud ligi 200 000 kooli. Õpetajad ja õpilased on selle aja jooksul teinud ühtekokku rohkem kui 80 000 eTwinningu projekti.
Haridus- ja Teadusministeeriumi ning kohalike omavalitsuste esindajad kohtusid ettevõtjatega Heateo Haridusfondist, et otsida üheskoos uusi lahendusi õpetajate järelkasvu tagamiseks.
Igas koolis on õpilasi, kelle huvi arvutite vastu ja teadmised infotehnoloogiast on tunduvalt suuremad, kui õppekava või arvutitund seda nõuab. Nendest õpilastest võib saada hea IT-tugi õpetajatele.
Täiskasvanute elukestvas õppes osalemise määr on tõusnud läbi aegade rekordilisele tasemele. Värskete andmete kohaselt osales eelmisel aastal täiskasvanute õppes 19,7 protsenti 25-64aastasest elanikest, mis on 2,5 protsendi võrra rohkem kui 2017. aastal.
Maikuu lõpus läheb Rahvusraamatukogu kaheks päevaks Narva, et jagada kolleegidega teadmisi ja kogemusi ning viia tükike oma kogudest ajutiselt piirilinna.
Tallinna Tehnikaülikooli (TalTech) teaduslaborid loovad suurepärase võimaluse ja keskkonna lisaks teadusavastustele ka ettevõtetele oma väljakutsete lahendamiseks.