Meemikonkursi “Rõõmud või mured digimaailmas” korraldasid projekt "Targalt internetis", Tallinna Tehnikaülikool, Tartu Ülikool, Kaitseministeerium, Pärnu Rääma Põhikool, Pelgulinna Gümnaasium, Eesti Informaatikaõpetajate Selts ja Kunstihariduse Ühing. Tulemused nüüd teada!
28. veebruaril Tartus Tamme Gümnaasiumis alanud teadushariduse konverents toob kokku spetsialistid, kes tutvustavad koolidele uusi võimalusi loodus- ja täppisteaduste ning tehnoloogia (LTT) õppe atraktiivsemaks muutmiseks.
Tähtis on õppida tehnoloogiat õigesti kasutama juba lapsepõlves, sest see aitab kaasa õppimisele, maailmatunnetuse ja huvide kujunemisele. Oluline on saada riiklikult tagasisidet selle kohta, millised on õpilaste digipädevused, ning vajadusel kavandada meetmeid, digipädevuse arendamiseks.
Reedel, 1. märtsil 2019 toimub Eesti Lennuakadeemias lahtiste uste päev uutele õppuritele, kus akadeemia unikaalsete õppekavadega tuleb tutvuma üle 100 lennundushuvilise noore.
Tartu loodusmaja pakub sel kevadel 6.-9. klassi õpilastele võimalust osaleda põnevates energiateemalistes õppeprogrammides. Õpilastele on osalemine tasuta. Õpetajad ja teised huvilised saavad osalemissoovist teada anda eelregistreerimisvormi kaudu.
26. veebruaril alustasid järjekordsed kuus koolimeeskonda HITSA DigiKiirendi programmis oma digioskuste lihvimist. Sõmeru Põhikoolis toimunud avaüritus tõi üheks inspireerivaks päevaks kokku kõik Lääne-Virumaa digikiirendajad.
Tartu Katoliku Hariduskeskuse Agathe maja õppejuht ning eesti keele ja kirjanduse õpetaja Silvi Sokk tutvustab 25 aastat Tartus tegutsenud Katoliku kooli. Saatejuhid on Karin Tõevere ja Signe Varendi.
Täna, 26. veebruaril avab Tallinna Tehnikaülikool (TalTech) oma uksed, et tutvustada tulevastele tudengitele TalTechi õppimisvõimalusi ning näidata, mille põnevaga ülikoolis tegeletakse.
23 aastat tagasi sai alguse Tiigrihüppe programm. Algatusest, mille eesmärk oli toimetada koolidesse arvutid ja ühendada koolid internetiga, on tänaseks kasvanud välja midagi sootuks enamat. Sellest tekkis eestlaste usk endasse kui rahvasse, kes julgeb käia uutel radadel, luua uusi lahendusi.