Teisipäeva, 8. jaanuari hommikul asuvad võistlustulle Tallinna 21. Kooli õpilased, et luua käepärastest vahenditest lahendusi ehituse, veetehnika, robootika ning tee-ehituslikele probleemidele.
Kuidas muuta koolielu põnevamaks auamängude abil? Sellele küsimusele otsis vastust Pärnu Rääma Põhikooli pere, kes detsembrikuu viimasel koolinädalal korraldas doominoturniiri.
Seitsmenda Arvamusfestivali juhtmõte on tulevik. Programmi on eriti oodatud arutelud, mis ühel või teisel moel valmistavad ette tulevikuks ning küsivad küsimusi, millele vastuseid veel pole. Arutelud valitakse kavva avaliku ideekorje kaudu, mis kestab 31. jaanuarini.
Haridus- ja Teadusministeerium koondas täienduskoolituste andmed esmakordselt kogu kalendriaasta kohta ning leidis, et juba ligi 40 protsenti täiskasvanud elanikest osaleb täiendkoolitustel.
Haridus- ja teadusminister määras sel aastal esmakordselt haridusvaldkonna arengu ergutamiseks mõeldud stipendiume, millele said kandideerida Eesti üldhariduskoolide, kutseõppeasutuste ja lasteaedade õpetajad ning tugispetsialistid.
Sel sügisel võtsid Vaivara Lasteaia töötajad osa huvitavast ja mis peamine – kasulikust projektist „Keelesilla loomine läbi pärimuskultuuri“. Projekt toimus Kultuuriministeeriumi ja Integratsiooni Sihtasutuse toel ning Huvi OÜ Täienduskoolituskeskuse koolitajate eestvedamisel.