Eesti Loodusainete Õpetajate Liit kutsub õpetajaid väljasõitudele Eestimaa loodusesse. Soovime osavõtjatele tutvustada Eestimaa loodust ning anda ideid edasisteks ekskursioonideks ja õppekäikudeks. Oodatud on nii loodusainete kui ka teiste õppeainete õpetajad.
Alates 22. maist saavad Tallinna Keskraamatukogu lugejad lisaks eestikeelsetele e-raamatutele laenata ka inglis- ja venekeelseid audio- ning e-raamatuid. OverDrive’i e-raamatukogu pakub võimalust lugeda ja kuulata laenatud e-teavikuid ka internetiühenduseta.
EV100 lastele mõeldud ürituste sari, elamustuur Laste Vabariik alustas 25. mail Põltsamaal oma teekonda. Laste Vabariik sõidab suve jooksul läbi kõik Eesti maakonnad ning tähistab koos lastega Eesti Vabariigi peatset 100. sünnipäeva.
Eesti keeleseisundi värske uuringu kohaselt on eesti keele staatus tugevam kui kunagi varem ning keele kaitsmise kõrval tuleb rohkem tähelepanu pöörata selle võimalustele ja arendamisele.
HITSA ProgeTiigri „Mängumaratoni“ finaal võttis silme eest kirjuks, nii palju lapsi ja arvutimänge korraga ühes ruumis koos naljalt ei kohta. Enim auhinnalisi kohti noppis võistluselt Peetri Lasteaed-Põhikool Harjumaalt, Tartu Kivilinna Kool ning Türi Põhikool.
22.-26. mail külastab Tartut Columbia ülikooli professor, haridusjuhtimise ning -innovatsiooni uurija ja visionäär Thomas Hatch, kes peab kaks seminari doktorantidele, nende juhendajatele ja kõigile teistele huvilistele.
Robotexil on kokku üle 20 erineva võistluskategooria. Üks populaarsemaid võistluseid on vaieldamatult sumo. Sellel aastal on Robotexil kavas kuus sumovõistlust.
Sihtasutus Archimedes kutsub osalema Euroopa Komisjoni ning Haridus- ja Teadusministeeriumi keeleõppe tunnuskirja konkursil “Aasta võõrkeelealane tegu 2017″. Kandideerima on oodatud keeleõppeprojektid, -materjalid, -vahendid, keelefestivalid jm, mis on innustanud õppima võõrkeeli.
Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse tellitud ja Praxise läbi viidud uuringu „IKT-haridus: digioskuste õpetamine, hoiakud ja võimalused üldhariduskoolis ja lasteaias“ tulemuste põhjal võib öelda, et digikasutus õppetöös lapsekingades enam ei ole, aga õppida on palju nii õpilastel kui õpetajatel.