ERRi uudisteportaalis kirjutab Merilin Pärli, et Eesti haridusministeerium ei pea vajalikuks koolides nutiseadmete tunnivälist kasutamist riiklikult reguleerima hakata, nagu otsustas teha Prantsusmaa.
Tahad algaval õppeaastal oma õpilasi uute põnevate projektidega üllatada? Kutsume põhikooli- ja gümnaasiumiõpetajaid rahvusvahelistele eTwinningu seminaridele, kust saab hulgaliselt kasulikke ideid ka enda klassiruumi. Osalustaotlusi ootame hiljemalt 5. septembriks.
17. septembrist kuni 18. novembrini toimub HITSA eestvedamisel alus- ja üldhariduse ning kutsehariduse õpilastele suunatud üritustesari "ProgeTiigri tulevikutegijad".
Euroopa juunioride informaatikaolümpiaadil, mis peeti 26. juulist 1. augustini Venemaal, võitsid Eestit esindanud Oliver Tennisberg ja Andres Alumets pronksmedalid.
Skype Eesti ja Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus valisid välja reaalvaldkonna magistrandi, kes saab 8000 euro suuruse stipendiumi õpinguks välisülikoolis. Tänavune stipendiaat on Mari Liis Pedak, kes jätkab magistriõpinguid Edinburgh’i Ülikoolis tehisintellekti valdkonnas.
MTÜ Eesti 2.0 korraldab teist aastat suvekooli "Hüppelaud", mille eesmärk on anda Eesti õpilastele võimalus ise midagi välja mõelda ning oma käte ja tehnoloogia abil kiire prototüüpimise käigus valmis toode luua.
SA Innove ootab õpetajaid õpistsenaariume ja lõimitud keeleõpet tutvustavale seminarile, mis toimub 22.08.2018 Tallinnas hotellis Park Inn by Radisson Central.
26.-29. juunini toimus Kehtna Kutsehariduskeskuse informatsiooni- ja kommunikatsioonitehnoloogia õpperuumides küberlaager, kus selgitati välja kümme noort, kes lähevad Eestit esindama ülemaailmsele kübervõistlusele Londonis.
Juuni keskpaigas tegid eTwinningusse aktiivselt panustanud õpetajad kokkuvõtteid eTwinningu õppeaastast, tunnustati parimaid projekte ja kõige aktiivsemad koolid said kätte märgise „eTwinningu kool“.
Teeme üleskutse koolidele, kes plaanivad lähiajal ruumikorralduse muutust ja otsivad kontseptsiooni, mille alusel luua uut innovaatilist klassiruum. Remondi või uue koolimaja planeerimisel tuleb arvestada, et muutunud õpikäsituse rakendamisel on tähtis ka muutus füüsilises õpikeskkonnas.