20. aprillil Tartus toimunud konverentsil “Võrgustuv õppimine – ei ole üksi ükski kool” anti pidulikult üle preemiad 2016. a kasvatusteaduslike tööde riikliku konkursi parimatele.
Kas oled kunagi näidanud õpilastele filmi ja tundnud vajadust ikka ja jälle seda katkestada, et midagi olulist lisada või selgitusi jagada? Aga sa ei tihka, sest pidevad pausid häirivad ja ärritavad õpilasi – neile lubati ju ometi filmivaatamist. Taani kogemust vahendab Kristi Vahenurm.
Tartu Ülikooli haridusteaduste instituudi videokonkursi „Kui ma oleksin õpetaja…” eesmärk on ergutada gümnaasiumiõpilasi proovima õpetajaametit. Konkursitööna oodatakse 3–5-minutilist videoklippi, mis näitaks õpetamisprotsessi.
23. aprillil Kultuurikatlas toimuv HITSA tehnoloogiapäev võtab tegevuste rohkusega silme eest kirjuks. Teiste seas aitab päeva õnnestumisele kaasa Loo Keskkooli õpilasfirma 3D Hullud, kelle puhul ükski idee ei ole 3D-printimiseks liialt ulmeline.
Seoses õppija kuuga Koolielu portaalis kogume õppimisega seotud humoorikaid lugusid õpetajatelt. Näiteks selle kohta, kuidas millegi päheõppimiseks loodi enda jaoks seoseid või millise seiga läbi mingi valem vm eluks ajaks meelde jäi.
Eesti Teadusagentuur korraldab 28.-29. aprillil õpilaste teadusfestivali, aasta tähtsündmuse, kus tutvustatakse ja tunnustatakse kooliõpilaste uurimistöid. Pääs teadusfestivalile on prii ja oodatud kõik huvilised.
Tallinna Keskraamatukogu käivitab 12-17aastastele noortele suunatud programmi, mis kutsub kirjandust avastama raamatute, filmide, arvutimängude ja muusikaalbumite vahendusel.
Esmaspäeval, 11. aprillil avati veebilehel Bobe.me laste- ja noortekonkurss „ZZ Talendid”, mille peamine eesmärk on leida andekaid noori, aidata neil ennast tutvustada ning toetada neid oma talendi arendamisel ja kasvatamisel.
Koolielu portaalis on aprill õppija kuu ja selle raames me soovime teada saada igaühe arvamust selle kohta, mis on õppimine. Täida ankeet ja võida auhind!
Uudiskirjas räägime seekord õpilaste digipädevuste kujundamisest ja hindamisest ning õpetajate professionaalsest arengust digiajastul. Samuti uurime lähemalt koolide digitaristu ja selle kaasajastamise teemat. Esmakordselt võtab uudiskirjas sõna ka haridusminister!