Haridus- ja Teadusministeeriumis valminud analüüs näitab, et keelteoskus mõjutab oluliselt nii töö leidmist kui palganumbrit ning kahe võõrkeele oskamine on Eesti tööturul oluliselt kõrgemalt tasustatud kui ühe võõrkeele oskus.
Euroopa Liidu haridus- ja noorteprogrammi Erasmus+ vahehindamise raportist selgub, et eestlaste osalemine Erasmus+ programmis kasvas aastatel 2007-2013 61%.
Uuringud näitavad, et koostööl põhinev õppimine avaldab positiivset mõju õpilaste akadeemilistele saavutustele ja ka sotsiaalsete oskuste arenemisele. Me teame aga, et koostööl põhinev õpe ja õppimine ei ole veel Euroopa koolides tavapärased.
Kahe kuu pärast toimuv PISA 2018 test on esmakordselt adaptiivne ehk õpilasel tuleb lahendada neid ülesandeid, mille arvuti valib välja varasemate küsimuste vastuste õigsuse alusel, kirjutab Priidu Pärnapuu Õpetajate Lehes.
Aasta konverentsiteo auhinna innovatiivseima konverentsilahenduse kategoorias võitis Euroopa noortekonverents, mis tõi mullu oktoobris Tallinna 260 noort ja noortepoliitika kujundajat ning huvilised üle maailma said reaalajas kaasa rääkida sotsiaalmeedia vahendusel.
Euroopa Komisjon kuulutas välja iga-aastase tõlkevõistluse „Juvenes Translatores“ võitjad. Eesti õpilaste seas osutus parimaks noortõlkijaks Laura Emily Rilanto Tartu Jaan Poska Gümnaasiumist.
SA Archimedese noorteagentuur võitis hiljuti konkursi, millega Euroopa Komisjon usaldas Euroopa riikide noorte osaluse temaatika konsulteerimise Eestisse.
Homme, 26. jaanuaril kell 17.00 lõppeb kandideerimine GLEN programmi vabatahtlikuks. 21 - 30-aastased noored saavad osaleda kolmes projektis Myanmaris, Indias ja Ugandas.
2018. aastal toimub esimest korda Euroopa rahatarkuse viktoriin (European Money Quiz), üle-euroopaline võistlus, mille eesmärk on parandada 13-15-aastaste noorte finantskirjaoskust. Viktoriinile oodatakse tuhandeid osalejaid 30-st Euroopa riigist, kaasa arvatud Eestist.
Sel nädalal kogunevad 14 Eesti ja 27 välisülikooli õppejõud Tartusse Dorpati konverentsikeskusesse rahvusvahelisele õppejõudude konverentsile „Õppimist toetav õpetamine ülikoolis" („Teaching for learning – the university perspective”).