Rahvusvaheline kogemus

  • Noored üle Euroopa kaardistavad Tallinnas tulevikuteemasid

    Noored üle Euroopa kaardistavad Tallinnas tulevikuteemasid

    24. Oktoober 2017
    Täna toimub Tallinnas Kultuurikatlas Eesti Euroopa Liidu Nõukogu eesistumise raames noortekonverents, mis toob kokku enam kui 260 noort, poliitikakujundajat ja valdkonnaga seotud inimest Euroopa riikidest, et kaardistada noortele Euroopa olulised teemad, mis mõjutavad neid täna ja tulevikus.
  • Ettevõtluses toimivaid ideid koolidesse – eTwinningu seminar Poolas

    Ettevõtluses toimivaid ideid koolidesse – eTwinningu seminar Poolas

    23. Oktoober 2017
    Kutseharidusele suunatud eTwinningu seminar toimus 5.–8. oktoobrini Poolas Krakovis ja keskendus ettevõtlusele. Osalejaid oli kokku 67 ning eTwinningusse panustavatest riikidest olid esindatud Austria, Belgia, Horvaatia, Küpros, Tšehhi, Eesti, Prantsusmaa, Leedu, Poola ja Hispaania.
  • Eesti õpetajad panid Euroopa kolleegid programmeerima

    Eesti õpetajad panid Euroopa kolleegid programmeerima

    20. Oktoober 2017
    Kui peatselt lõppeval üleeuroopalisel Code Weekil tutvustavad õpetajad programmeerimist enamasti lastele, siis vahetult enne programmeerimisnädalat sai viis Eesti õpetajat end proovile panna ka Euroopa kolleegide koolitamisel.
  • Eesti noored teenisid ülemaailmsetel kutsemeistrivõistlustel esmakordselt medalivõidu

    Eesti noored teenisid ülemaailmsetel kutsemeistrivõistlustel esmakordselt medalivõidu

    20. Oktoober 2017
    19. oktoobril Abu Dhabis toimunud 44. ülemaailmsete kutsemeistrivõistluste WorldSkills auhinnatseremoonial tunnustati esmakordselt võistluste ajaloos medalikohaga eestlasi. Maastikuehituses teenisid pronksmedalid Mairold Mänd ja Erik Rüütel, jagades kolmandat kohta Hiina võistkonnaga.
  • Häkaton "Hands on Hack 2017"

    Häkaton "Hands on Hack 2017"

    17. Oktoober 2017
    Juba sel reedel, 20. oktoobril korraldab European Schoolnet üleeuroopalise häkatoni "Hands on Hack 2017", kus meeskonnad võistlevad omaloodud projektidega. Osaleda saavad õpilased, õpetajad, lapsevanemad, poliitikakujundajad kui teised huvilised.
  • Projekt „TACCLE3 – Coding“ populariseerib koolides programmeerimist

    Projekt „TACCLE3 – Coding“ populariseerib koolides programmeerimist

    17. Oktoober 2017
    6. oktoobril toimus sügismärjas Brüsselis Flaami üldhariduskoolide võrgustiku koordineeritava projekti „TACCLE3 – Coding“ viimane konverents “Computational thinking, a basic skill for students”. Paarsada õpetajat kuulasid, kuidas koodi kirjutamine lastele köitvaks muuta.
  •  

    Maailma Internetiuurijate Assotsiatsiooni aastakonverents Tartus

    16. Oktoober 2017
    TÜ ühiskonnateaduste instituut ja infoühiskonna keskus korraldavad 18.–21. oktoobrini Maailma Internetiuurijate Assotsiatsiooni (AoIR) aastakonverentsi, millest võtab osa rohkem kui kolmsada teadlast kolmekümnest riigist.
  • Konkursile “Ventspilsi IT-väljakutse 2017” saab registreeruda 20. oktoobrini

    Konkursile “Ventspilsi IT-väljakutse 2017” saab registreeruda 20. oktoobrini

    16. Oktoober 2017
    Leedu, Läti ja Eesti õpilased on konkursi “Ventspilsi IT-väljakutse 2017” vastu üles näidanud suurt huvi. Konkursile saab veel registreeruda ning kaugvooru ülesanded ära saata 20. oktoobriks.
  • WorldSkills´i avatseremoonial Abu Dhabis andis võistlejate nimel vande Eesti noormees

    WorldSkills´i avatseremoonial Abu Dhabis andis võistlejate nimel vande Eesti noormees

    16. Oktoober 2017
    14. oktoobril avati Abu Dhabis suurejoonelisel avatseremoonial 44. ülemaailmsed kutsemeistrivõistlused WorldSkills 2017. Võistlejate nimel andis vande Eesti noormees, restoraniteenindaja Erik Tammeleht.
  • SA Archimedes tutvustab Jordaanias esmakordselt Eesti kõrgharidust

    SA Archimedes tutvustab Jordaanias esmakordselt Eesti kõrgharidust

    12. Oktoober 2017
    SA Archimedes alustas eile Euroopa kõrghariduse tutvustamist Jordaania pealinnas Ammanis. Tegevused viiakse läbi projekti “Study in Europe” korraldajariigina ning Euroopa Komisjoni toetusel, kelle soov on tõsta ülemaailmselt Euroopa kui õppimiskoha populaarsust.