Aina rohkem räägitakse 21. sajandi oskustest ning tähtsal kohal õppetöös on digioskuste arendamine. Muutunud õpikäsitlus nõuab õpetajatelt uut moodi õpetamist. Üks võimalus seda teha, on rakendada innovaatilisi õpilugusid.
Eesti õpetajad ja koolidirektorid osalevad juba kolmandat aastat rahvusvahelises koolijuhtide täienduskoolituse programmis Education4Future, mis on uuendusi toonud ligi 40 kooli ja lasteaeda. Uurisime lähemalt, mis programmiga on tegu ning milliseid muudatusi on koolides tehtud.
Õppimisvõimalusi pakutakse igal sammul, tuleb vaid aega leida. Veebiseminarid on hea kogemuse jagamise võimalus, Koolielu portaal tõstab õppija kuul esile mitut põnevat veebiseminari.
20. aprillil Eesti Põllumajandusmuuseumis toimuval kanepikonverentsil mõtestatakse eri vaatenurkadest teavet kanepist ja kõikidest neist antakse ülevaade. Avalik foorum peaks ärgitama mõtlema praeguses kultuuriruumis seni lahendamata küsimusele: kas kanep laastab või päästab maailma.
11.-15. aprillil toimub Tallinna Ülikoolis õuesõppe nädal, mille raames avatakse Kadrioru pargis nutikas avastusrada. Rajal punktist punkti käies ja küsimustele vastates saab ühendada kevadise jalutuskäigu ja uutmoodi õppimise viisid.
Iga võõrkeele õppimisest on kasu, aga mõne keele oskus võib tähendada ka suuremat palka. Sellest, millise keele õppimisse investeerida, kirjutab ajaveeb Lifehack.
22. märtsil toimus Lagedi Koolis Rae valla haridustöötajate ettevõtlikkuse konverents „Klikkiv põlvkond- võimalus või nuhtlus?“. Konverents toimus sel aastal juba kolmandat korda. 166 osalejat said kuulata huvitavaid IKT-teemalisi ettekandeid.