Kokkuvõte algatuse "Nutitund igasse kooli!" märtsikuu tegemistest: 229 postitust, 14 uut osalejat, 22 persoonilugu ja kokku 64 haridusasutust algatusest osa võtmas.
Info edastas Koolielule algatuse "Nutitund igasse kooli!" eestvedaja Birgy Lorenz.
Ootasime kõiki asutusi suunama õpilasi tegutsema digiloome valdkonnas - loodi digipilte, uusi maailmu, programme, mänge, katsetati programeerimise õppimise keskkondi. Õpetajatelt tahtsime seekord teada, mis on nende jaoks digiõpetamine ja kuidas kolleegid ära digistada. Saak oli vägev!
Postitusi märtsikuus 229, sh persoonilugusid 22, uusi osalejaid 14. Kokku osales 64 asutust. Projekti algusest teeb see siis kokku 1310 postitust ja osalevaid asutusi on 164. Oleme ületanud pool oma projekti eesmärgist! Suur tänu teile selle panuse eest!
Edetabeli ülemise otsa jagajad olid: Tallinna Kesklinna Vene Gümnaasium (43), Tallinna Kristiine Gümnaasium (19), Tallinna Liikuri lasteaed (24), Põlva Gümnaasium (12), Rapla Vesiroosi Gümnaasium (10) ja Narva Soldino Gümnaasium (9).
Auhinnad
Telia Eesti pani välja 5 selfistikki, et meie nutiseadmetega tehtavate piltide vaated avarduksid - vaata maailma kui lind või pildista kui konn ja jälle on elu põnevam! Auhinnad saavad: Ly Torn Rapla Vesiroosi Gümnaasiumist, Ülle Juuse-Tumak Kunda Ühisgümnaasiumist, Margit Ojaots Koonga Koolist, Ene Kärg Parksepa Keskkoolist ja Riina Paat Orissaare lasteaiast "Päikesekiir".
Haridus- ja Teadusministeerium pani loosi auhinna (3 akupanka) õpetajate mõtisklustele teemal: digiõpetamine. Loosi võitsid: Tuuli Hiiesalu (Tartu Luterliku Peetri Kool), Agnes Kaio (Järva-Jaani Gümnaasium), Tiim Salumets (Vastseliina Gümnaasium).
Eriauhind tuli seekord firmalt Eesti 2.0. Loosis oli Cody innovaatikakoolitus #Cody.ee. Oma koolile tõi auhinna Elle Hein Kadrioru Saksa Gümnaasiumist. Õpiveebi loosi võitis Olga Pilate Tallinna Kesklinna Vene Gümnaasiumist.
Projekti statistikat
2017
2016
Kokku osales projektis 1. septembrist 23. detsembrini 110 asutust ja tehti 658 postitust, millest on mõista, et digipööre on igas asutuses veidi erinev, kuid tase on üle Eesti väga ühtlane. Sellest võime järeldada, et nutitund sobib igasse kooliastmesse kui ka edumeelsetesse lasteaedadesse, kutsekoolidesse ning ka õpetajate professionaalset arengut puudutavatesse tegevustesse.
Foto: Koolielu arhiiv.
Samal teemal: