Eesti Õpilasesinduste Liidu juhatuse aseesimees Mikk Tarros kirjutab, et tänapäeva noortel napib töökogemusest, mistõttu on raske vastata tulevaste tööandjate ootustele. Ta toob välja, et tööandjad ei peaks kartma noorte palkamist, kel kogemusi küll pole, kuid tahtmist seevastu palju.
Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus (HITSA) on valinud koostöös LHV-ga välja parimad kõrgkoolide info- ja kommunikatsioonitehnoloogia valdkonna lõputööd, mille autorid pälvivad LHV stipendiumi. Tänavused stipendiaadid on Tallinna Tehnikaülikooli värsked vilistlased Liisi Soots ja Viktor Reinok.
Haridus- ja teadusminister Jürgen Ligi allkirjastas 1,5 miljoni euro suuruse teaduse populariseerimise meetme „Teeme+“, mille eesmärk on suurendada õpilaste huvi loodus- ja täppisteaduste ning tehnoloogia (LTT) erialade vastu.
4. juulil antakse juba viiendat korda Tõraveres start teadusmalevale, kus teadushuvilised koolinoored saavad süvitsi tutvuda teadlase elukutsega isikliku kogemuse kaudu. Selle aasta teadusmaleva suur väljakutse on ESTCube-2 satelliidi ehitamises osalemine.
Õppeaasta jooksul ilmus seitsmel ainekuul 153 temaatilist artiklit ja uudist, toimus 13 veebiseminari, viidi läbi 2 veebikursust, ilmus 28 nädala äppi, tutvustati 9 töövahendit, 9 õpilugu ning toimus 10 projekti/konkurssi ja aktsiooni.
Koolielu portaali õppija kuu raames viidi läbi küsitlus, milles oli vaid üks küsimus: mida tähendab teie jaoks õppimine? Vastuseid oli väga erinevaid - ühesõnalistest kuni pikkade arutlevate lõikudeni.
Õppija kuul on paslik meenutada kahe õpiloo - „Õpetajavaba tund“ ja „Muna õpetab kana ja kukke“ - katsetamist ja tuua esile tulemusi ning viidata valminud põnevatele materjalidele.
Kas oled kunagi näidanud õpilastele filmi ja tundnud vajadust ikka ja jälle seda katkestada, et midagi olulist lisada või selgitusi jagada? Aga sa ei tihka, sest pidevad pausid häirivad ja ärritavad õpilasi – neile lubati ju ometi filmivaatamist. Taani kogemust vahendab Kristi Vahenurm.
Koolielu portaalis on aprill õppija kuu ja selle raames me soovime teada saada igaühe arvamust selle kohta, mis on õppimine. Täida ankeet ja võida auhind!
Märtsikuu viimasel päeval külastas 12-liikmeline haridustehnoloogidest ja HITSA töötajatest koosnev delegatsioon* kahte Soome üldhariduskooli. Põnev oli näha, kuidas ellu ärkas teoorias palju kuuldud mõiste “muutunud õpikäsitus”.