Rahvusvaheline väitluskonkurss „Jugend debattiert international“ toob järgmisel nädalal Kesk- ja Ida-Euroopa 20 parimat saksa keeles väitlejat Tallinna. Eesti pealinnas mõõdetakse oma kõneoskusi ning pannakse maha Euroopa demokraatia ja sallivuse järjekordne teetähis.
Kolmapäeval, 20. septembril toimub Järvamaa Kutsehariduskeskuses SA Innove korraldatud oskuste aasta inspiratsiooniüritus. Seal esineb riigikogu liige Ivari Padar, kes on ise Võru Tööstustehnikumi tisleri eriala vilistlane. Otseülekannet inspiratsiooniürituselt saab jälgida Delfi TV vahendusel.
Pärnu Rääma Põhikoolis on saanud juba traditsiooniks, et üht ägedat tarkusekuud alustatakse nutikabega (loe: kabet mängitakse tahvelarvutites). Huvilisi oodatakse võistlema!
VII väikeste kodu-uurijate võistlus 3.-6. klasside õpilastele „Ise tehtud, hästi tehtud“ on ajalooks saanud. 2016/17. õppeaastal osales Paide Ühisgümnaasiumi ja Eesti Lugemisühingu korraldatud konkursil 16 Eestimaa kooli 56 võistlustööga.
Täna algab Tallinnas kõrgetasemeline hariduskonverents „Õppimise ja õpetamise nüüdisaegsed suunad“, kus ligi 200 Euroopa hariduseksperti arutlevad, kuidas viia haridussüsteemid vastavusse muutuva ühiskonna vajadustega.
Tartu Kivilinna Kooli õpetaja Helis Hani kirjutab sellest, et 13. ja 14. septembril viisid toredad RMK retkejuhid Liina ja Lisete Kivilinna kooli 1.-4. klasside õpilastele läbi õuesõppepäeva "Mets kui elukooslus“. Õppeprogramm toimus Tartu Kivilinna Kooli pargialal kolmes keskuses.
Tallinna Tehnikaülikool (TTÜ) tähistab 99. aastapäeva esmaspäeval, 18. septembril kell 14, kui akadeemilisel aktusel kuulutatakse välja esimesed tenuuriprofessorid, promoveeritakse 55 doktorit ja kuulutatakse välja aasta vilistlane.
Täna ja homme kohtuvad Tallinnas Euroopa Liidu riikide üldharidusvaldkonna juhtivametnikud, et arutada, kuidas viia haridussüsteemid vastavusse tänapäeva ühiskonna muutunud vajadustega.
Õpikuid ja töövihikuid asendav veebiäpp Opiq pakub üle 45 õppekomplekti igast kooliastmest, õpetajad saavad Opiqut kasutada tasuta. Äpi loojad on silmas pidanud, et õpiku digiteerimisel tuleks digivõimalusi maksimaalselt kasutada, aga nii, et õpilased ja õpetajad ära ei kohkuks.