Täna, 26. oktoobril kaitseb doktoritööd Tallinna Ülikooli haridusteaduste instituudi doktorant Anna-Liisa Jõgi, kes uuris algklassi õpilaste matemaatikateadmiste ja motivatsiooni seoseid. Selgus, et motivatsiooniga seotud probleemid võivad tuleneda vähestest ainealastest teadmistest.
Sel reedel, 28. oktoobril arutletakse teoloogia- ja religiooniuuringute üle Tartu ülikoolis ja tähistatakse usuteaduskonna taasavamise 25. aastapäeva seminariga „Teoloogiaharidusest Tartu ülikoolis – Schleiermacherist religiooniuuringuteni”.
HITSA, Tallinna Haridusamet, eKool ja Tallinna Reaalkool korraldavad täna IKT sügiskonverentsi „Digitaalselt aktiivne kool“, kus osaleb 300 õpetajat ja koolijuhti üle Eesti. Esmakordselt tunnustatakse ka koole, kes on viimase kolme aasta jooksul aktiivselt digivõimalusi kasutanud.
Eesti Lastekirjanduse Keskus ning Eesti TA Underi ja Tuglase Kirjanduskeskus korraldasid 25. oktoobril seminari „Kool lastekirjanduses, lastekirjandus koolis”. Kuidas toimub koolis lugemisvara valik, millised tekstid on alati koolikirjanduse nimekirjas olnud?
Neljapäeva, 27. oktoobril toimub Tartu ülikooli haridusteaduste instituudis juba üheksandat korda Peeter Põllu päev, mis on pühendatud haridusteaduse valdkonna üliõpilaste teadustegevusele.
25. oktoobril algab Tartu haridusfestivali, kuhu oodatakse õpetajaid ja haridushuvilisi üle Eesti. Kolme päeva jooksul toimub poolsada õpituba, vestlusringi, koolitust ja kontserti.
Kolmapäeval, 26. oktoobril peetakse Tartus rahvusvahelist konverentsi „Kliimamuutused ja keskkonnaränne“, kus on vaatluse all kliimamuutuste mõju meid ümbritsevale keskkonnale ja sellega seotud migratsioonile.
HITSA avas IT Akadeemia programmi raames 2017. aasta arendusprojektide taotlusvooru, mille eesmärk on tuua innovaatilisi lahendusi IKT õpetamisesse. Toetust saavad taotleda kõik Eesti kõrgkoolid, kokku on kavas arendusprojekte toetada poole miljoni euroga.
Täna Pariisis toimuval UNESCO programmi „Haridus 2030" regionaalsel konsultatsioonikohtumisel säästva arengu eesmärkidest hariduses antakse koos teiste riikidega ka ülevaade Eesti eesmärkide täitmisest, millest selgub, et Eestis on väga head võimalused hariduse omandamiseks.