Teisipäeval, 26. aprillil algusega kell 19.00 toimub veebiseminar „Ajaveeb lasteaia õppetöös“. Alasniidu Lasteaia arendusjuht Kristel Einaste-Lukk pakub veebiseminaril võimalust luua oma rühmale veebipäevik.
21. aprillil kohtusid Tallinna ja Harjumaa vidinahuvilised ja teadlikud õpetajad HITSA nutiklassis, et tutvuda uute ja põnevate leidudega. Koolituse viis läbi Janika Leoste, tegevused olid praktilised ja asjalikud, koolitujaid tiivustas huvi uue vastu.
Aprilli alguses toimus Maltal Gozo saarel eTwinningu kontaktseminar “Digitaalne kirjaoskus hariduses”. Eestist osales HITSA koolitajana Argo Ilves, Narva Kesklinna Gümnaasiumist Deniss Tšertov, Roosna-Alliku Põhikoolist Riina Hiob, Pärnu-Jaagupi Gümnaasiumist Tiina Põder.
HITSA hariduskonverentsi „Fiiberoptiline haridustee“ esimene päev keskendus digimaailma ja õppija arengu seostele, sellele, kuidas digivõimalusi õppija arengu toetuseks tõhusamalt kasutada.
Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus korraldab 14.-15. aprillil Kumus rahvusvahelise konverentsi „Fiiberoptiline haridustee“, kus uuritakse üheskoos Eesti ja välisriikide teadlaste ning praktikutega, kuidas on digiajastu muutnud õppimist ja õpetamist. Konverentsilt toimub ka otseülekanne.
Uudiskirjas räägime seekord õpilaste digipädevuste kujundamisest ja hindamisest ning õpetajate professionaalsest arengust digiajastul. Samuti uurime lähemalt koolide digitaristu ja selle kaasajastamise teemat. Esmakordselt võtab uudiskirjas sõna ka haridusminister!
HITSA korraldab 28.-29. aprillil Tartus tasuta eTwinning koolituse I kooliastme ja lasteaiaõpetajatele. Koolitusele on oodatud õpetajad, kes soovivad alustada rahvusvahelist projektitööd programmi eTwinning raames ning kes pole varem eTwinningu koolitustel osalenud.
Õpetajatöös on pidev professionaalne enesetäiendus ja õppimine äärmiselt olulised. Kuidas aga teada, mida on vaja digiajastul õppida? Käesolevas artiklis suunan tähelepanu õpetaja professionaalsele arengule, mis tehnoloogiarikkas igapäevas on kahtlemata väljakutsete rohke.
Aina rohkem räägitakse 21. sajandi oskustest ning tähtsal kohal õppetöös on digioskuste arendamine. Muutunud õpikäsitlus nõuab õpetajatelt uut moodi õpetamist. Üks võimalus seda teha, on rakendada innovaatilisi õpilugusid.