Põhja-Euroopa suurim robotivõistlus Robotex korraldab sel aastal lastele ja noortele ühtekokku kuus loovat konkurssi, mille auhinnafond ulatub 3000 euroni.
Turba Kooli ja Tallinna Euroopa Kooli kehalise kasvatuse õpetaja Maarja Vinkel võttis tänavu juulis osa ülemaailmsest kehalise kasvatuse õpetajate suveseminarist Itaalias. Seminar oli läbinisti praktiline ja õpetajad väga aktiivsed.
8.-11. oktoobrini toimus Varssavis eTwinningu arenguseminar-töötuba “Loodusteadused, keskkond ja ettevõtlikkus eTwinning projektides”. Eestist osalesid õpetajad neljast koolist: Tabivere Põhikoolist, Narva Kesklinna Gümnaasiumist, Kadrina Keskkool ja Kohila Gümnaasiumist.
Lastekirjandusel on üks suur eripära – ta on täielikult täiskasvanute kontrolli all. Selle üle, mida lapsel sobib lugeda ja mida mitte, on läbi aegade vaieldud. Teatud teemad on ajast ja riigist sõltumata olnud alati tabu, teatud lähenemised soosingus.
Põlva Roosi Kooli kaks õpetajat, Olesja Rämson ja Anne Nukk viibisid septembri lõpus ja oktoobri alguses Erasmus+ projekti raames nädala Portugalis Albufeira linnas, et näha ja kogeda, kuidas toimetatakse seal erivajadusega õpilastega.
Oktoobri alguses olid Eesti õpetajad Soomes eTwinningu rahvusvahelisel kontaktseminaril. Saadi uusi kontakte, arendati projekte ning harjutati uusi töövahendeid, aga tutvuti ka Soome haridussüsteemiga.
Pariisis peetaval UNESCO täitevkogu istungil võeti vastu otsus, mille kohaselt alustatakse kõrghariduse diplomite ja kvalifikatsioonide vastastikuse tunnustamise ülemaailmse konventsiooni väljatöötamist. See on UNESCO haridussuunalises töös Eesti jaoks hetkel üks olulisem teema.
Martna kool osales õpetaja Kairi Mustjatse eestvedamisel eTwinningu projektis “Across the Baltic Sea” koos Poola kooliga. Projekt loeti nii õnnestunuks, et sai rahvusvahelise kvaliteedimärgi, kirjutab Läänlane.
Tallinna Tehnikaülikool võttis tänavu vastu 509 uut välistudengit 56 riigist, kasvatades välismaiste tudengite koguarvu Eesti ainsas tehnoloogiaülikoolis ligi 1400-ni.
European Schoolneti värskelt valminud raportis „Programmeerides tulevikku“ uuritakse, kuidas on Euroopa riikides programmeerimist koolide õppekavadesse integreeritud. Raportist selgub, et paljud Euroopa riikid on integreerinud programmeerimise oma koolide õppekavadesse või plaanivad seda teha.