Ilmselt on paljud õppejõud uut veebipõhist kursust kavandades mingil hetkel seisnud küsimuse ees, milliseid hindamismeetodeid just sellel kursusel saavutatavate õpiväljundite hindamiseks kasutada. TALOE projekt aitab selle valiku tegemist kergendada.
Euroopa Komisjon on oma meetmetest ja programmidest reaalainete populariseerimisega seotud tegevusi ja rahvusvahelisi koostööprojekte tõsiselt toetama asunud, luues selle tarbeks ka projekti "TACCLE3 Coding".
MENTEPi projekt on võtnud luubi alla Euroopa õpetajate digipädevuste parendamis ning plaanib selleks luua valideeritud tööriista õpetajale, mis aitab mõõta ja jälgida enda digipädevuste arengut ning saada soovitusi edasisteks sammudeks.
Aastatel 2008–2013 viidi Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse (HITSA) koordineerimisel ellu kõrghariduse e-õppe programm BeSt, mille eesmärk oli e-õppe vahendite ja võimaluste kasutamise ning pideva edasiarendamise toel tõsta programmi kaasatud kõrgkoolides taseme- ja täiendusõppe kvaliteeti.
European Schoolnetil on koostöös Euroopa haridusministeeriumitega valminud praktiline kogumik koolijuhtidele BYOD ehk Võta Oma Seade Kaasa (VOSK) lähenemise kohta. Käsiraamatust leiavad kasulikke soovitusi ka õpetajad.
Eile avalikustati Brüsselis 28 Euroopa riigi haridus- ja koolitussüsteemide ülevaade, kus tuuakse esile, et Eesti õppurite põhioskused on väga head ning kõrgema haridusega inimeste osakaal ületab juba täna Euroopa Liidu 2020. aasta eesmärki.
Pelgulinna Gümnaasiumi IT-arendusjuht Birgy Lorenz käis oktoobri lõpus SIMO hariduskonverentsil Madridis ning jagab Koolielu lugejatele oma muljeid ning silma hakanud uusi trende haridusmaastikult.
HITSA korraldab 19.-20. novembril eTwinning koolituse I kooliastme ja lasteaiaõpetajatele. Koolitus toimub Tallinnas, koolitustele oodatakse I kooliastme ja lasteaiaõpetajaid, kes soovivad alustada rahvusvahelist projektitööd programmi eTwinning raames.