Turvalise interneti nädalal avaldame Koolielus TLÜ digitehnoloogiate instituudi haridustehnolooga magistriõppe tudengite mõtteid ja arvamusi digiturvalisusest. Täna tuleb juttu digiturvalisusest töökohal. Igal nädalapäeval uus lugu!
Turvalise interneti nädalal avaldame Koolielus TLÜ digitehnoloogiate instituudi haridustehnolooga magistriõppe tudengite mõtteid ja arvamusi digiturvalisusest. Täna on tähelepanu all salasõnad ja isikuandmete kaitsmine. Igal nädalapäeval uus lugu!
Turvalise interneti nädalal avaldame Koolielus TLÜ digitehnoloogiate instituudi haridustehnolooga magistriõppe tudengite mõtteid ja arvamusi digiturvalisusest: arvutimeedia, paroolid ja andmed, võrk ja turvariskid. Igal nädalapäeval uus lugu!
HITSA täienduskoolituste eesmärgiks on toetada haridustöötajate oskuste ning teadmiste kujunemist õpilaste digipädevuste arendamiseks. HITSA on välja töötanud neli veebipõhist kursust, mis käsitlevad internetiturvalisuse teemat ning millel saavad tasuta osaleda kõik Eesti õpetajad.
Veebruar on teatavasti targalt internetis olemise kuu. Seega ootame teid teada andma, milliseid põnevaid asju võtate ette koos õpilaste, vanemate ja õpetajatega, et tõsta digitaalse ohutuse taset ja sellekohast märkamist, mõistmist ning üksteise toetamist.
Turvalise interneti päeva tähistatakse 7. veebruaril sõnumiga „Postita targalt”. Selle raames toimuvad üritused keskenduvad teadmistele nutiseadmete ja interneti oskuslikust ja turvalisest kasutamisest, internetis käitumisest ja vajaliku informatsiooni leidmisest.
2016. aastal sai iga kolmas põhikooli ja gümnaasiumi noor Rajaleidja karjääriteenuseid, mis on positiivne märk noorte teadlikkuse ning karjääriteenuste populaarsuse kasvust.
Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus avab taotlusvooru, kus on võimalik kõigil alus- ja üldharidusasutustel taotleda toetust mikrokontroller-arendusplaatide, robootikakomplektide ja nende riistvaraliste lisade, elektroonika-mehhaanika KIT-ide ning 3D printer KIT-ide (edaspidi seadmed) soetamiseks.
Konkursi eesmärk on väärtustada kasvatusteaduslikku uurimistööd, õhutada tulemuste publitseerimist ja avaldada tunnustust kasvatusteaduslike uurimistööde tegijaile, tutvustada tööde tulemusi nii õpetajatele kui laiemale avalikkusele. Konkurss on avatud, töid saab esitada 1. märtsini.