Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse tellitud ja Praxise läbi viidud uuringu „IKT-haridus: digioskuste õpetamine, hoiakud ja võimalused üldhariduskoolis ja lasteaias“ tulemuste põhjal võib öelda, et digikasutus õppetöös lapsekingades enam ei ole, aga õppida on palju nii õpilastel kui õpetajatel.
4.–6. maini toimus Münchenis eTwinningu rahvusvaheline konverents „Creative and Cultural Education – Inclusive Approaches“ (Loovus hariduses – kaasavad lähenemised). Kõiki õppeaineid saab õpetada läbi loovate tegevuste – ka matemaatikat, ajalugu ja füüsikat.
30. mail kell 12.30 toimub Eesti Infotehnoloogia Kolledžis plagiaadituvastuse infosüsteemi KRATT tutvustus gümnaasiumitele ja kutsekoolidele, osalema on oodatud ka kõik teised huvilised.
Täna algas Tallinnas Euroopa STEM Koalitsiooni üldkogu, mis toob kokku 14 riigi ja mitme üleeuroopalise organisatsiooni esindajad. STEM Koalitsiooni võrgustiku eesmärk on tõsta Euroopa riikide ettevõtjate ja haridussektori teadlikkust teaduse, tehnoloogia, inseneeria (STEM) rollist ühiskonnas.
18.–20. maini toimuva teadusajaloo ja teadusfilosoofia rahvusvahelise konverentsi teemaks on Eestis inseneriteadusele aluse pannud Georges Frederic Parrot’ panusest siinsesse teadusesse ja kõrgharidusse.
ESÕS-i IT-grupi korraldatav traditsiooniline saksakeelne e-konkurss toimus sel õppeaastal üheksandat korda. Teema oli „Saksa keel meie koolides/ Deutsch in unseren Schulen“.
Reedel, 19. mail kl 12 selguvad Lõuna-Eesti suurima noorte äri- ja projektiideede konkursi Kaleidoskoop võitjad. Meeleolukal finaalvõistlusel astuvad lavale eelvoorus välja valitud kümme meeskonda, teiste hulgas näiteks näpurulapargi ja viipekeelse lasteraamatu loojad.
20.–24. maini toimub TÜ teaduskooli vedamisel Tartus esimene Euroopa füüsikaolümpiaad. Tegemist on üleeuroopalise koolinoortele suunatud rahvusvahelise ainevõistlusega, millel on potentsiaali muutuda korrapäraselt toimuvaks suursündmuseks.