Ma ei ole mitte kunagi kasutanud virtuaalreaalsuse prille ega näinud virtuaalreaalsust. Mind ei kisu virtuaalsesse merepõhja, tulekahju keskele või troopilisse vihmametsa. Õpilastega on teine lugu. Nad naudivad virtuaalmaailmas olemist, raputavad üksteist varrukast, kilkavad, et vaata seda ka veel!
Selgunud on „E-kursuse kvaliteedimärk 2019“ taotlusvooru tulemused. Aasta e-kursus kuulutatakse välja 29. mail seminaril Tartu Ülikoolis, kus antakse pidulikult üle ka tunnistused kvaliteedimärgi saanud e-kursuste autoritele.
29. aprillil algas European Schoolnet Academys avatud veebikursus (MOOC), mis aitab osalejatel täiendada meediapädevusi. Täpsemalt: kuidas sotsiaalmeedias suhelda, infot jagada ja postitada ehk arendatakse sotsiaalmeedias toimetamiseks vajalikku kirjaoskust.
HITSA juhendmaterjali “Isikuandmete kaitse üldmääruse rakendamine haridusasutuses” täienduseks on valminud õpiobjekt, mis annab ülevaate andmekaitse üldmääruse nõuetest haridusasutustele.
Ülenurme Lasteaia õpetaja Mari Sults on koos oma 5- ja 6aastaste rühmalastega viimastel kuudel katsetanud kolme uut tehnoloogiavahendit: programmerimiskomplekti Matatalab, robootikaomplekti Robo Wunderkind ja programmeerimise eelõppeks sobivat LEGO Coding Expressi.
Sel nädalal tuuritab mööda Eesti väikekoole Geeks on Wheels projekt, mille raames tutvustavad noored IT-tudengid väljaspool suuri tõmbekeskusi õppivatele koolinoortele inspireerivat tehnoloogiamaailma.
Eesti Interneti Sihtasutus korraldab 15. aprillil interneti päeva. Seekord on vaatluse all internetivabadus ja vabadus internetis. Üritus toimub Tallinnas Kultuurikatlas Katelde saalis.