Haridus- ja Teadusministeerium tunnustab Eesti parima õpilasfirma 2017 Festera noori, kes said õpilasfirmade võistlusel Euroopa parima õpilasfirma tiitli.
Eesti teadlaste osalus Euroopa Liidu programmis Horisont 2020 üha suureneb, alates 2014. aastast on Eesti teadusprojektid saanud kokku üle 72,6 miljoni euro.
Rapla riigigümnaasiumi direktor Sirje Kautsaar on veendunud, et kool peab olema organisatsioon, kus toimub õppimine igal tasandil, kus õpib iga inimene, ja see peab olema inimlik ning harmooniline. Seda peab ta uue kooli loomisel meeles igal sammul.
Selgunud on 2016/17. õppeaasta eTwinningu projektivõistluse parimad tööd. Esikoha vääriliseks nimetati Võru Kreutzwaldi Kooli projekt, mis paneb noori mõtlema nutitelefoni kasulikkusest ja kahjulikkusest.
Fujitsu Estonia andis koostöös Tallinna Tehnikaülikooli Arengufondiga välja 1300eurose stipendiumi koos Fujitsu Forum 2017 külastusega Münchenis. Stipendiumi sai TTÜ informaatika eriala bakalaureuseõppe üliõpilane Eva Maria Veitmaa.
Neljapäeval, 8. juunil avavad programmis Noored Kooli osalenud õpetajad Tallinnas Ülemiste linnakus näituse “Mille üle oled sina uhke?”. Õpetajad kasutavad erinevaid meediume, et uurida ja esitleda muutusi, mida nad nägid töö ajal iseendas ja õpilastes.
Täna, 2. juunil kutsub Tartu ülikooli õpetajahariduse kompetentsikeskus Pedagogicum mentorõpetajaid tänuüritusele, et tunnustada neid sellel õppeaastal tehtud töö eest.
Haridus- ja Teadusministeerium koos sihtasutusega Innove korraldas kolmandat korda kogenud õppeasutuse juhtidele mentorprogrammi. Seitseteist kogenud haridusvaldkonna juhti osalesid kolme kuu jooksul mentorlusprogrammis ja nüüd avaneb neil võimalus asuda omandatut kasutama oma igapäevatöös.
Tagasi Kooli kutsub õpilasi ühiskonnas olulistel teemadel kaasa rääkima ja esitama kokku tuhat olulist küsimust, et uuel õppeaastal vastata neile sajas e-külalistunnis.
2017. aastal toetab HITSA IT Akadeemia programmist Eesti kõrgkoolide arendusprojekte 525 000 euroga. Eesmärk on tugevdada Eesti info- ja kommunikatsioonitehnoloogia kõrgharidust ning suurendada IKT-oskuste arendamist ka teistel erialadel.