Täiskasvanud õppija nädala avaüritusel nimetati aasta õppijaks Tarmo Tuuling Pärnumaalt, aasta koolitajaks tituleeriti Tiina Leosk Tartumaalt, aasta õpiteo tiitel anti Järvamaa Naiste Motivatsioonikohvikule.
Neljapäeval, 19. oktoobril algab XX täiskasvanud õppija nädal „Õppimine seob põlvkondi“ Eesti Rahva Muuseumis toimuva tunnustusüritusega, kus kuulutatakse välja aasta õppija, aasta koolitaja, kõige koolitussõbralikum organisatsioon ning raamatukogu.
6. oktoobril toimus sügismärjas Brüsselis Flaami üldhariduskoolide võrgustiku koordineeritava projekti „TACCLE3 – Coding“ viimane konverents “Computational thinking, a basic skill for students”. Paarsada õpetajat kuulasid, kuidas koodi kirjutamine lastele köitvaks muuta.
33 noorel erinevatest Eesti kutsekoolidest on haruldane võimalus teha koostööd professionaalidest mentoritega ja arendada oma projektiideid, saada praktilisi kogemusi ning parandada oma sotsiaalseid ja digioskusi.
TeachUP (Teacher UPskilling) põhineb Euroopa Liidu koolide töörühmal „Haridus ja koolitus 2020“, mis tõi esile vajaduse kvaliteetse õpetajahariduse järele õpetajate uue rolli ja pädevuste kontekstis kogu nende karjääri vältel.
Kumu kunstimuuseumis avati sel sügishooajal kolm uut näitust, millega kaasnevad muuseumitunnid kõikidele kooliastmetele. Muuseumitundide eesmärgiks on kunsti kaudu ja käelise tegevuse kaasabil mõtestada ühiskonnas ja lähiajaloos aktuaalseid teemasid ning toetada nende kajastamist koolitundides.
Raamatu „Loovustehnikad. 99 viisi ideede leidmiseks“ autor, Edu ja Tegu ettevõtlusõppe programmi loovuse koolitaja Elina Kallas kirjutab loovustehnikate rakendamisest õppimisel, õpetamisel, koolitamisel, ettevõtluses, teaduses - sisuliselt igas olukorras.
Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus, Tallinna Haridusamet, eKool ja Tallinna Reaalkool kutsuvad õpetajaid ja koolijuhte 25. oktoobril 2017 taas IKT sügiskonverentsile. Sedapuhku on konverentsi läbiv teema "Tehnoloogiarikas kool".
Rahvusvahelise projekti MOOC-ODL raames on loodud tasuta veebikursusi, mida loodus- ja reaalainete õpetajad saavad tundide läbiviimiseks ning iseseisva õppe korraldamiseks kasutada. Lisaks saab projekti raames loodud keskkonnas ka ise kerge vaevaga veebikursuseid luua.