Tartu Ülikoolis võistlesid 28.–29. aprillil õpilased maailma keelte ülesannete lahendamises. Esimese koha sai Hugo Treffneri Gümnaasiumi õpilane Hant Mikit Kolk, teise koha Vanalinna Hariduskolleegiumi õpilane Karl Gustav Gailit ja kolmanda koha samuti Hugo Treffneri Gümnaasiumi õpilane Loona Volke.
Haridus- ja Teadusministeeriumis valminud vajaduspõhise õppetoetuse analüüsi kohaselt jõuab toetus seda kõige enam vajavate üliõpilasteni. Kõige rohkem taotlevad ja saavad vajaduspõhist õppetoetust bakalaureuseõppe tudengid, kes tulevad kõrgkooli mujalt kui Tallinnast ja Tartust.
MTÜ Eesti 2.0 esitleb täna Tallinna Reaalkoolis suhtlus- ja õppekeskkonna platvormi, mis võimaldab tehnoloogiast huvitatud õpilastel vaadata ja jagada tootearenduse-teemalisi videoid ja õppimiseks kasulikke internetiallikaid, küsida nõu juhendajatelt, arutleda tehnoloogiaprojektide teostuse üle.
European Schoolneti võrgustiku aprilli uudiskirjas on kokkuvõte uuringust, kus võrreldakse õpetajate ametialast arengut ja karjäärivõimalusi Euroopa riikides: õpetajaks õppimine, õpetaja arengu toetamine töö kestel, karjäärivõimalused.
16.- 20. aprillini osalesid kaks õpilast ja kaks õpetajat TMHGst Erasmus+ projekti “Lifeboats full of hopes” raames teisel lühiajalisel õpilasvahetusel Spijkenisses Hollandis koos partnerkoolidega Poolast, Kreekast ja Küproselt.
Alates 1. juulist 2018 sulgeb HITSA veebimajutusteenuse nw.eenet.ee ja hariduse virtuaalkeskkonna havike.eenet.ee, mida kasutab ligi 350 õppeasutust üle Eesti.
12.-14. aprillini toimus Portugali pealinnas Lissabonis eTwinningu kontaktseminar “Coding and Robotics”. Seminaril osalesid õpetajad Portugalist, Bulgaariast, Tšehhist, Ungarist, Leedust, Norrast, Poolast, Rumeeniast, Slovakkiast, Hispaaniast ja Eestist.