Loov õppur, loov õpetaja

  •  

    Tallinna Ülikooli MOOC “Arvuti kasutamine uurimistöös” alustab jälle

    26. Veebruar 2016
    Tallinna Ülikool kutsub osalema eestikeelsel avatud massikursusel, mille sihtrühmaks on gümnaasiumiõpilased ja nende juhendajad, aga ka kõik teised, kes puutuvad kokku uurimistööde läbiviimisega. Kursus on tasuta!
    Arhiveeritud.
  •  

    Algab kohtumistesarja „Mis uudist, raamatukogu?“ kolmas hooaeg

    26. Veebruar 2016
    Tallinna Keskraamatukogus algab lastele ja noortele suunatud kohtumistesarja „Mis uudist, raamatukogu?“ kolmas hooaeg. Esmaspäeval, 29. veebruaril kell 10.00 tuleb Tallinna Keskraamatukogu eestikeelse kirjanduse osakonna laste- ja noorteteenindusse oma raamatutest kõnelema Kätlin Vainola.
    Arhiveeritud.
  •  

    Mis usku on õpetajad?

    26. Veebruar 2016
    Ühiskonnaõpetuse õpetaja ja metoodiliste materjalide autor Maidu Varik mõtiskleb sotsiaalainete kuu raames nuti- ja muude arutelude võimalikkusest ühiskonnaõpetuses.
    Arhiveeritud.
  • Õpetaja, prindime täna viiruseid!

    Õpetaja, prindime täna viiruseid!

    26. Veebruar 2016
    3D-printimine mõjutab mingil moel kõiki valdkondi meditsiinist ja arhitektuurist kuni moe- ja toidutööstuseni välja. Ka õppetöös annab see uusi võimalusi, aidates õppeaineid kergemini mõistetavaks teha. HITSA tellimusel valmis põhjalik juhend 3D-printimise ja printerite kasutamise kohta koolides.
    Arhiveeritud.
  • Gustav Adolfi Gümnaasiumi 12. klassi õpilased tegid ajaloofilme

    Gustav Adolfi Gümnaasiumi 12. klassi õpilased tegid ajaloofilme

    23. Veebruar 2016
    Gustav Adolfi Gümnaasium asutati 1631. aastal ning tegemist on Eesti vanima järjepidevalt tegutseva gümnaasiumiga. Sellises koolis peab lihtsalt rääkima ajaloost ja sellest lähtuvalt said 12. klasside õpilased ülesande teha üks film oma koolist.
    Arhiveeritud.
  • Meediaõpikud näitavad meediast idealistlikku pilti

    Meediaõpikud näitavad meediast idealistlikku pilti

    22. Veebruar 2016
    Sotisaalainete kuul annavad viis kogemustega ajakirjanikku nõu, millele võiks koolis meediaõpetuses tähelepanu pöörata ning soovitavad päevakajalisi artikleid ja saateid, mida õpilastega koos analüüsida.
    Arhiveeritud.
  • AHHAA ööistungitel otsustasid noored

    AHHAA ööistungitel otsustasid noored

    22. Veebruar 2016
    Teaduskeskus AHHAA korraldas koostöös Eesti Väitlusseltsiga Euroopa Noorte poolt rahastatud projekti gümnaasiuminoortele. Projekti „Noorte (ÖÖ)istungid“ eesmärgiks oli ärgitada noori arutlema ühiskonnas oluliste teemade üle, põhinedes teadmistele ja teaduslikule infole.
    Arhiveeritud.
  • Dokumentalist Kullar Viimne: kõige olulisem on ikkagi sõnum

    Dokumentalist Kullar Viimne: kõige olulisem on ikkagi sõnum

    18. Veebruar 2016
    Kullar Viimne on noor dokumentalist, kes on nii režissööri kui ka operaatorina olnud mitmete mõtlemapanevate dokumentaalfilmide looja või kaasautor. Koolielu uuris Viimselt, mida meediaõpetuse õpetajad ja meediahuvilised noored meediamaastikul märgata võiksid.
    Arhiveeritud.
  • Lugu erilisest õpetajast Hellest

    Lugu erilisest õpetajast Hellest

    15. Veebruar 2016
    Helle Kirsi, Jõõpre Kooli eesti keele ja inimeseõpetuse õpetaja, valiti Inimeseõpetuse Ühingu poolt 2015. aastal inimeseõpetuse aasta õpetajaks. Erakordsed inimesed vajavad esiletõstmist ja tunnustamist. Helle Kirsit küsitles Eva Palk.
    Arhiveeritud.
  •  

    Rajaleidja aitab Intellektikal karjäärivalikutes orienteeruda

    12. Veebruar 2016
    Täna on Tartusse haridus- ja infomessile Intellektika kogunenud suur hulk Rajaleidja spetsialiste, kes aitavad noortel karjäärivalikutes selgusele jõuda.
    Arhiveeritud.
Haridus- ja Noorteamet