Algatus „Nutitund igasse kooli!“ uuris lähemalt, mida kujutab endast Tebo Õpiveeb. Nutitunni projekti detsembrikuine toetaja Õpiveeb loosib ühele koolile välja ligipääsu õppekeskkonnale kuni kevadeni, õpetajatele korraldatakse ka koolitus.
Muna õpetab kana, tibust rääkimata ehk lugu sellest, kuidas Palivere Põhikoolis said 1. klassi pisikestest tibudest korraga suured ja tähtsad õpetlased.
Üleriigiline nutiviktoriin “Nutt tuleb peale vol 1” toimus 22. ja 23. novembril 2016. Seda korraldas Pärnu Rääma Põhikool koostöös Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutusega.
Novembrikuus osales algatuses "Nutitund igasse kooli!" 88 haridusasutust, uusi liitujaid oli 31 ja postitusi tehti kokku 232. Detsembrikuu teema on digipillid ja -muusikarakendused.
Kiili Gümnaasimi õpetaja Etlin Ormak kirjutab, kuidas Kiili Gümnaasiumi 3. klass otsustas Code Weeki nädalal, et nad tahavad programmi Kodu Game Lab teistele õpetada.
Ühel toredal novembrikuisel kolmapäeval sai Pärnu Rääma Põhikool lugemiseks ja õppetöös kasutamiseks raamatud “Tere, Ruby!” (ehk inglise keeles “Hello, Ruby!”), mille autoriks on Linda Liukas. Raamatud saabusid projekti Nutitund igasse kooli! Telia Eesti auhinna näol.
Merivälja Koolis 18. ja 20. oktoobri pikkadel (30 minutit) vahetundidel 2016. Õpetajad said omal nahal tunda, mis tunne on, kui peaaegu võõras inimene kutsub sind tegema midagi, mida sa üldse ei oska. Pööratud klassiruum ja pööratud tunded. Sellest kirjutab Merivälja Kooli õpetaja Aivi Osman.
Koolide jaoks on TTÜ innovatsiooni- ja ettevõtluskeskus Mektory koht, kus pakutakse põnevaid koolitusi ja ekskursioone ning saab kohtuda erinevate ettevõtete esindajatega. Algatus "Nutitund igasse kooli!" uuris, millised on keskuse lähiaja tegvused, kuhu oma nina koolidel tasuks pista.
“Nutt tuleb peale vol 1” on 22. ja 23. novembril toimuv Pärnu Rääma Põhikooli korraldatav üleriigiline nutiviktoriin, millest osa võivad võtta kõik huvilised. Küsimused kõnetavad nutimaailma ning kindlasti oskad ka Sina nendele vastata!
Rääma Põhikoolis toimus koodinädala raames 3 ägedat tegevust: programmeerisid Code.org keskkonnas lapsevanemad; robootikaringis programmeeriti Edisoni roboteid ning õpilased ise programmeerisid Code.org keskkonnas.