Teisipäeval, 26. septembril oli Estonia kontserdisaal noortest teadlastest ja imelistest teadusideedest tulvil – tunnustati Euroopa noorte teadlaste konkursi parimaid. Esimese preemia pälvisid noored teaduseuurijad Tšehhist, Šveitsist ja Kanadast.
Poolt ja vastu väitluskonkursi „Jugend debattiert international“ XI rahvusvaheline finaal Tallinnas on teemal „Kas riik peaks internetti täielikult reguleerima?“. Finaal toimub KUMUS reedel, 29. septembril kell 11.30–13.45.
Juba kevadest saadik on Tallinna Tehnikaülikool Küberolümpia programmi raames selgitanud välja Eesti parimaid noori küberkaitsest huvitunud noori talente. Maikuus viidi läbi eelvoor, milles osales 101 huvilist. Nende hulgast kutsuti põhivõistlusele 30 osalejat.
Minister Mailis Reps osales täna Luksemburgis toimuval ülemaailmsel haridusministrite, innovaatorite ja erasektori esindajate tippkohtumisel (Global Education Industry Summit ehk GEIS).
Rahvusvahelise projekti MOOC-ODL raames on loodud tasuta veebikursusi, mida loodus- ja reaalainete õpetajad saavad tundide läbiviimiseks ning iseseisva õppe korraldamiseks kasutada. Lisaks saab projekti raames loodud keskkonnas ka ise kerge vaevaga veebikursuseid luua.
22.-27. septembril 2017 toimub Tallinnas Euroopa õpilasteaduse suursündmus – Euroopa Liidu noorte teadlaste konkurss (EUCYS2017). 24. ja 25. septembril on konkursipaik SpaceX Ülemiste innovatsioonilinnakus avatud kõigile huvilistele.
Täna ja homme kohtuvad Tallinnas Euroopa riigiarhivaarid, et otsida lahendusi digimaailma väljakutsetele ning arutada koostööd elektroonilise dokumendihalduse ja arhiivide e-teenuste arendamisel.
Rahvusvaheline väitluskonkurss „Jugend debattiert international“ toob järgmisel nädalal Kesk- ja Ida-Euroopa 20 parimat saksa keeles väitlejat Tallinna. Eesti pealinnas mõõdetakse oma kõneoskusi ning pannakse maha Euroopa demokraatia ja sallivuse järjekordne teetähis.
Täna algab Tallinnas kõrgetasemeline hariduskonverents „Õppimise ja õpetamise nüüdisaegsed suunad“, kus ligi 200 Euroopa hariduseksperti arutlevad, kuidas viia haridussüsteemid vastavusse muutuva ühiskonna vajadustega.