Lisaks kolmele 2015/16. õppeaasta parimale eTwinningu projektile tunnustati tänavusest eTwinningu-aastast kokkuvõtteid tehes ka kõige omanäolisemaid töid. Kes paistis silma kodukoha hea tundmisega, kes kasutas uudseid digivahendeid, kes panustas õpirõõmule.
eTwinningu projektivõistluse seekordne võidutöö kinnitas taas, et digivahendid toetavad õppetööd, mitte ei asenda seda: Kose-Uuemõisa Lasteaed-Kooli projekti „Mängime!“ kogu mõte ja eesmärk on 3–6-aastaste laste rõõm mängimisest ja liikumisest.
Paljud ambitsioonikad tudengid ja kutsekoolide õpilased alustavad oma suvist praktikaperioodi, et saada väärtusliku kogemuse võrra rikkamaks. Praktika pole üksnes hea võimalus lihvida oma erialaseid oskuseid ja täiendada CV-d, vaid pakub võimalusi saada tutvusi oma valdkonna professionaalide seas.
Täna, 3. juunil kaitseb Tallinna Ülikooli humanitaarteaduste instituudis doktoritööd Mare Oja, kelle töö eesmärk on selgitada, kuidas on ajalooõpetus muutunud võrreldes nõukogude aja lõpuga.
Selgunud on 24 projekti, mis hakkavad pakkuma õpetajatele täiendusõpet ja baaskoolitusi, samuti arendatakse edasi ülikoolide juures tegutsevaid õpetaja hariduse kompetentsikeskusi. Õpetajate täiendusõpe peaks muutuma mitmekülgsemaks ja õpetajatele kättesaadavamaks.
Õiguskantsler Ülle Madise tunnustas lastekaitsepäeval aasta teo eripreemiaga Eesti Avatud Noortekeskuste Ühendust ja Eesti Noorteühenduste Liitu, kes riigi toel viimase kahe aasta jooksul on andnud olulise panuse noorsootöö edendamisse.
Juuni alguses korraldab Narva Kutseõppekeskus esimest korda noormeistrite suvekooli, et tutvustada nii üldhariduskoolide õpilastele kui kõigile teistele huvilistele ametiõppe erialasid.
Haridus- ja teadusministeerium kutsub esimest korda koolijuhi ametisse asuvaid üldhariduskoolide ja kutseõppeasutuste direktoreid kandideerima spetsiaalselt nende jaoks disainitud arenguprogrammi.