Maailma ühe mõjukama ülikoole reastava ettevõtte Quacquarelli Symonds (QS) värskes Ida-Euroopa ja Kesk-Aasia ülikoolide edetabelis on Tartu Ülikool kõrgel viiendal positsioonil, muuhulgas hoiab Tartu Ülikool Eesti ülikoolide võrdluses kõrgeimat kohta.
Õpetajaameti maine on ühiskonnas valdavalt hea, selgus Haridus- ja Teadusministeeriumi tellimusel TNS Emor poolt kevadel läbi viidud õpetajaameti kuvandi ja atraktiivsuse uuringust. Kõige kriitilisemad on õpetajaameti maine suhtes õpetajad ise.
Tallinna Lilleküla Gümnaasiumi õpetaja Jevgenia Meškenaite esindas oma kooli eTwinningu seminaril Vilniuses. 8.-11. juunini toimunud seminar käsitles mänguliste elementide lisamist õppekavasse („Integration of gamification into curriculum“).
Eesti esimesel koolirobootika konverentsil kuulati ka Soome, Rootsi ja Suurbritannia kogemustest programmeerimise ja robootika õpetamisel üldhariduskoolis. Võib öelda, et teistel on Eestilt selles osas mõndagi õppida.
Juba aastaid on igal kevadel oodanud Tallinna Ühisgümnaasiumi abituriente ees kunsti lõputöö. Lõputöödest on kujunenud traditsioon, mis võimaldab õpilastel oma muidu soiku jääma kippuva loomingulisuse taas vabastada. Loovtöö peab vastama kaasaegse kunsti kriteeriumitele, ideed on õpilaste ees valla.
Täna toimub Õpetajate Majas selle nädala viimane Lastekaitse Liidu metoodika „Kiusamisest vabaks!“ põhikoolitus. Kolme toimunud põhikoolituse tulemusel hakkavad sügisest väärtustele põhinevat metoodikat kasutama 25 uut kooli lisaks senisele 81-le.
Ettevõtluskõrgkooli Mainor magistrant Kelly Imme viis oma diplomitöö raames IT-üliõpilaste seas läbi uuringu, mille kohaselt on kolm kõige olulisemat ootust töökoha valikul head suhted kolleegidega, võimalus õppida ja areneda ning tasakaal töö ja eraelu vahel.
Valitsuses kinnitatud taristu investeeringute kõrval toetatakse ASTRA programmist ka ülikoolide ja teadusasutuste õppe- ja teadustöö kvaliteedi arendamist. Toetus majade ehitamiseks või renoveerimiseks on tihedalt seotud sisutegevuste arendamisega.