Digipööre

  • HITSA koolitus "Tuleviku klassiruumi loomine"

    HITSA koolitus "Tuleviku klassiruumi loomine"

    29. Oktoober 2019
    Future Classroom Labi ehk FCLi kontseptsiooni tutvustus novembris ja detsembris. Inspireeriv õpikeskkond innustab õpetajaid mõtlema üha enam pedagoogika ja tehnoloogia lõimimisele.
  • Robotid koolitundi Digivihiku abil

    Robotid koolitundi Digivihiku abil

    25. Oktoober 2019
    Programm Digivihik on abiks uuendusmeelsetele koolidele ja õpetajatele, kes soovivad oma tunnid muuta praktilisemaks ja mängulisemaks. Robotite kasutamise ainetundides teevad lihtsamaks üksikasjalikud töölehed.
  • Tehisreaalsus “AI seda Kratti!” meie ellu

    Tehisreaalsus “AI seda Kratti!” meie ellu

    24. Oktoober 2019
    Tehisreaalsus on üha rohkem meie igapäevaelu osa, masinad aitavad teha “musta” tööd andmete töötlemisel ja hoiavad kokku väärtuslikku loovat inimressurssi. Kratt on juba kotist väljas, seega meil tuleb olla teadlik nii võimalustest kui ohtudest.
  •  

    HITSA on alustanud digitaalsete õppematerjalide standardiseerimist

    22. Oktoober 2019
    HITSA eestvedamisel loodud töögrupp on alustanud digitaalse õppematerjali kirjeldamise standardi loomist, mis muudab erinevate rakenduste omavahelise koostöö sujuvamaks ning lihtsustab individuaalsete õpiradade kasutamist õppetöös.
  • Kui õpilased juhiksid eTwinningut

    Kui õpilased juhiksid eTwinningut

    20. Oktoober 2019
    Reedel, 18. oktoobril tehti HITSA nutiklassis eTwinningu projektitööd, aga hoopis teisiti kui muidu: eestvedajateks ja otsustajateks olid õpilased, õpetajad olid pigem abijõud: kuulasid, kirjutasid üles, aitasid materjale otsida ja natuke suunasid ka.
  • Psühholoog Kätlin Konstabel: netisuhtluse ajastul nõuab näost näkku suhtlemine julgust

    Psühholoog Kätlin Konstabel: netisuhtluse ajastul nõuab näost näkku suhtlemine julgust

    19. Oktoober 2019
    Sel nädalal jätkus Samsungi ellu kutsutud koolitusprogramm Õpilaste Digitaalne IQ loenguga Pärnu Sütevaka Humanitaargümnaasiumis. Tõdeti, et kuna uued põlvkonnad kasvavad üles digimaailmas suheldes, siis tekivad inimestel reaalsed probleemid ja hirmud, kui tuleb ette võtta näost näkku vestlus.
  • Ühe minuti loeng: mida arvame sellest, et nutiseade teab meist kõike?

    Ühe minuti loeng: mida arvame sellest, et nutiseade teab meist kõike?

    17. Oktoober 2019
    Paigaldades rakendusi nutiseadmesse või kasutades veebi kaudu pakutavaid teenuseid, tuleb meil aeg-ajalt nõustuda teenusepakkuja privaatsustingimustega, mille võib üldjuhul kokku võtta lühikese lausega: "Seda teenust kasutades loobute oma privaatsusest".
  • Kõrgkoolid saavad taotleda toetust e-õppe võimaluste arendamiseks

    Kõrgkoolid saavad taotleda toetust e-õppe võimaluste arendamiseks

    14. Oktoober 2019
    HITSA avas IT Akadeemia programmi e-õppe arendusprojektide taotlusvooru kõrgkoolidele, et toetada kaasaegsete interaktiivsete distantsilt õppimise võimaluste loomist ja edasiarendamist.
  • Noorte teadlikkus digitaalse maailma riskidest on ohtlikult madal

    Noorte teadlikkus digitaalse maailma riskidest on ohtlikult madal

    13. Oktoober 2019
    Kui uuringud näitavad, et 15-25-aastased on endast vanematest tunduvalt teadlikumad, kuidas ennast küberohtude vastu kaitsta, siis ekspertide sõnul ei suuda alla 15-aastased enamasti reaalselt tajuda, kui ohtlike ja potentsiaalselt enda tulevikku kahjustavate tegevustega nad netis kokku puutuvad.
  • Üliõpilased tutvusid eTwinninguga

    Üliõpilased tutvusid eTwinninguga

    10. Oktoober 2019
    8. oktoobril toimunud eTwinningu veebiseminar „eTwinningu parimad projektid“ oli veidi teistmoodi kui muidu. Nimelt kuulajaskond ei olnud mitte õpetajad, vaid õpetajaks õppijad. Spetsiaalselt üliõpilastele mõeldud veebiseminaril tutvustati eTwinningu võimalusi projektitöös.