Euroopa Komisjon andis esmakordselt välja auhinnad digitaalseid oskusi arendavatele projektidele, nelja Euroopa parima haridusprojekti hulka valiti ka Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse ProgeTiigri programm.
Kiili Gümnaasimi õpetaja Etlin Ormak kirjutab, kuidas Kiili Gümnaasiumi 3. klass otsustas Code Weeki nädalal, et nad tahavad programmi Kodu Game Lab teistele õpetada.
Nädala pärast saab Mustamäest kolmeks päevaks maailma robootika pealinn, kirjutab Linnaleht. Tänavusel Robotexil on digitaalse lõhe vähendamiseks töötoad ka täiskasvanuile.
Merivälja Koolis 18. ja 20. oktoobri pikkadel (30 minutit) vahetundidel 2016. Õpetajad said omal nahal tunda, mis tunne on, kui peaaegu võõras inimene kutsub sind tegema midagi, mida sa üldse ei oska. Pööratud klassiruum ja pööratud tunded. Sellest kirjutab Merivälja Kooli õpetaja Aivi Osman.
Sel nädalal toimub kaks veebiseminari: esimesel keskendutakse õppematerjalide loomise põhimõtetele ning teisel räägitakse õppevara uuendamise võimalustest.
Alanud on registreerumine Robotexi täiskasvanute töötubadesse. Sel aastal korraldatakse lisaks 23 võistlusele ja tehnoloogianäitusele esmakordselt töötoad täiskasvanute digitaalse kirjaoskuse suurendamiseks.
Raspberry Pi on pisike, pangakaardi suurune, aga väga võimekas arvuti. Seda kasutatakse paljude tavaarvutigagi tehtavate toimingute jaoks. HITSA koolitusel „Raspberry Pi algajatele“ saab teada, kuidas miniarvutit kasutada loodus- ja reaalainetes.
HITSA tunnustuse „Digitaalselt aktiivne kool“ pälvinud 79 õppeasutustes on digitegevused kindlasti erinevad, just sellele koolile omased. Oma kogemusi tutvustavad Konguta Kooli, Peetri Lasteaed-Põhikooli ja Kohtla-Nõmme Kooli õpetajad.
Rääma Põhikoolis toimus koodinädala raames 3 ägedat tegevust: programmeerisid Code.org keskkonnas lapsevanemad; robootikaringis programmeeriti Edisoni roboteid ning õpilased ise programmeerisid Code.org keskkonnas.