Kännukuke raamatukogus (E. Vilde tee 72) alustab kolmapäeval, 22. veebruaril kell 15 tegevust robootikaring „Nuti(ki)kas“, kus lapsed saavad ehitada ja programmeerida LEGO WeDo2 roboteid.
HITSA kuulutab välja ProgeTiigri võistluse „Mängumaraton“ noorte IKT oskuste arendamiseks. Võistlusele on oodatud õpilaste loodud arvutimängud, mobiilirakendused ning laua- ja kaardimängud, mis õpetavad programmeerimist ning turvalist internetikäitumist. Tööde esitamine 23.04.2017!
Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus avab taotlusvooru, kus on võimalik kõigil alus- ja üldharidusasutustel taotleda toetust mikrokontroller-arendusplaatide, robootikakomplektide ja nende riistvaraliste lisade, elektroonika-mehhaanika KIT-ide ning 3D printer KIT-ide (edaspidi seadmed) soetamiseks.
14. jaanuaril algavad selle hooaja FIRST LEGO League Eesti eelvoorud. Sel hooajal võtab robotivõistlustest osa rekordarv meeskondi: 111 meeskonda ligi 800 noorrobootikuga.
Mänguasjade ja haridusrobootika müüja ning maaletooja Rekato alustas Eestis uue põlvkonna intelligentse roboti Ozobot Evo müüki, mis aitab kõigil õppida robotijuhtimist ja suhelda intelligentse masinaga. Uus Ozobot on muutunud sotsiaalseks, võimaldades roboteid koos sõpradega juhtida.
Selle hooaja FIRST LEGO League Eesti võistlustele on vanusegrupis 9 kuni 16 eluaastat registreerinud üle 800 võistleja, mis on kõigi aegade rekord. Hooaja teema on „Inimeste ja loomade liit“, mis käsitleb inimeste ja loomade vahelist koostööd, et muuta mõlema elukeskkonda paremaks ja turvalisemaks.
Tallinnas TTÜ innovatsiooni- ja ettevõtluskeskuses Mektory võib näha isevärki jõulupuud, mis on kaunistatud kooliõpilaste 3D-tehnoloogias loodud ehetega.
Muna õpetab kana, tibust rääkimata ehk lugu sellest, kuidas Palivere Põhikoolis said 1. klassi pisikestest tibudest korraga suured ja tähtsad õpetlased.
Robotexi esimesel päeval, 2. detsembril toimus esimest korda Robotexi ajaloos HITSA haridusrobotite võistlus. BeeBottide, Ozobottide ja Edisonide võistlemist toetas ProgeTiigri programm eesmärgiga suurendada laste ja noorte huvi, oskusi ning kaasatust tehnoloogia kasutamisel ja loomisel.