7.-22. oktoobrini 2017 toimub viies üleeuroopaline programmeerimisnädal Code Week, mille eesmärk on tutvustada programmeerimist lihtsalt, lõbusalt ja kaasahaaravalt – nii, et see jõuaks võimalikult paljude huvilisteni.
HITSA ProgeTiigri „Mängumaratoni“ finaal võttis silme eest kirjuks, nii palju lapsi ja arvutimänge korraga ühes ruumis koos naljalt ei kohta. Enim auhinnalisi kohti noppis võistluselt Peetri Lasteaed-Põhikool Harjumaalt, Tartu Kivilinna Kool ning Türi Põhikool.
Robotexil on kokku üle 20 erineva võistluskategooria. Üks populaarsemaid võistluseid on vaieldamatult sumo. Sellel aastal on Robotexil kavas kuus sumovõistlust.
16. mail Tallinnas IT Kolledžis toimunud IKT-hariduse uuringu tutvustus lõppes paneeldiskussiooniga, kus osalejad pakkusid välja, kuidas riiklikus õppekavas sätestatud digipädevusi mõõta ning kas digioskuste õpet peaks ühtlustama.
Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse tellitud ja Praxise läbi viidud uuringu „IKT-haridus: digioskuste õpetamine, hoiakud ja võimalused üldhariduskoolis ja lasteaias“ tulemuste põhjal võib öelda, et digikasutus õppetöös lapsekingades enam ei ole, aga õppida on palju nii õpilastel kui õpetajatel.
Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse (HITSA) tellitud ja Praxise läbi viidud uuringust selgub, et Eesti üldhariduskoolides on digioskuste õpetamise korraldus ebaühtlane, juhuslik ja ebasüsteemne. Õpilaste digitaalse kirjaoskuse arendamisele aitaksid kaasa riigi selgemad hariduspoliitilised sihid.
Tänavusele Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse korraldatud õpilaskonkursile „Mängumaraton“ laekus 95 omaloodud mängu ligi 240 õpilaselt üle Eesti, enim töid laekus Harjumaalt ja Ida-Virumaalt. Parimad mänguloojad selgitatakse välja 20. mail toimuvas finaalis.