Ettevõtetel, kultuuriasutustel ja haridusvaldkonna vabaühendustel on koolidele palju pakkuda, juba toimivatest headest näidetest tasub eeskuju võtta, leidsid eelmisel nädala Energia Avastuskeskuses kogunenud Huvitava Kooli partnerid.
Konverentsi „Laps interneti võrgus“ paneeldiskussioonil rõhutas Gustav Adolfi Gümnaasiumi direktor Hendrik Agur, et igas koolis peab tööl olema haridustehnoloog, kiiresti arenevas tehnoloogiamaailmas teisiti enam ei saa.
Keeruline on tänapäeval öelda, kui palju internetikasutust on liiga palju. Tundide lugemine sõltuvust tuvastada ei aita, tuleb jälgida lapse käitumisjooni, selgus Tervise Arengu Instituudi laste internetisõltuvuse projektist «Digilaps".
Sellel nädalal toimuvad Tallinnas, Paides ja Pärnus Lastekaitse Liidu projekti „Kiusamisest vaba lasteaed ja kool“ uute liituvate koolide viimased koolitused. Peale koolitusi on metoodikaga liitunud 81 kooli.
Kõrgkooli kõrvalt IT-firmas töötamine mõjub IT-eriala tudengitele motiveerivalt ja tõstab huvi õpingute vastu, sest töötamine laiendab silmaringi ja annab praktilisi teadmisi, selgus uuringust „Mis saab Eesti IT-haridusest?“.
Täna kell 10.30 algab Viljandi Gümnaasiumis Tartu Ülikooli innovatsioonikoolide- ja sõprade foorum „Võta kaasa uus idee!“. Foorumile koguneb ligi sadakond koolide ja lasteasutust esindajat üle kogu Eesti.
HITSAs tehti 5. juunil toimunud seminaril kokkuvõtteid ligi kaks aastat kestnud pilootprojektist, mille käigus valmisid matemaatika (4. kl), ajaloo (6. kl), geograafia (9. kl) ja eesti keele (III kooliaste) digitaalsed näidisõppematerjalid.