eTwinningu projektitöö keskkond Twinspace on saanud uue näo ning lisandunud on mitmeid kasulikke töövahendeid õpetajatele. Uuendusi tutvustatakse veebiseminaril 9. jaanuaril!
Augusti lõpust detsembri alguseni osales kuus kooli HITSA „DigiKiirendi“ programmis, mis toetab tehnoloogia kasutamist õppetöös, saab lugeda Õpetajate Lehest. Programmi proovietapis osalesid Alu ja Kullamaa kool, Vasalemma ja Hagudi põhikool ning üks Risti põhikool Harjumaalt ja teine Läänemaalt.
4. detsembril toimus Järveküla Koolis HITSA DigiKiirendi pilootprogrammi lõpuüritus. Augusti lõpus Kullamaa Keskkoolis toimunud avaseminaril koolitustega alustati, nüüd oli aeg tehtud tööd tunnustada.
Tartus toimub I ja II kooliastme informaatika digiõpikuid tutvustav koolitus, mille korraldab HITSA. Osalema oodatakse õpetajaid, kes tunnevad, et tahavad ise asjast rohkem teada ning on valmis seda ka oma kolleegidele pärast jagama.
Risti Kool Harjumaalt on üks neist, kes kogu kooliperega osalevad HITSA koolitus- ja nõustamisprogrammis DigiKiirendi. Kogemusi ja muljeid jagavad õppealajuhatajad Liina Kallas ja Kaili Raudla ning õpetaja Krista Kohtla.
Alu Kooli klassiõpetaja Marika Raudauk hakkas õpetajakutsele mõtlema keskkooli lõpus. Tänaseks on tal seljataga üle kolmekümne aasta õpetajatööd, Alu Koolis töötab ta 1982. aastast alates.
„Lapsed on tunnis hakkamist täis ja silmad lähevad eriti särama, kui näevad, et täna saab midagi tahvelarvutis teha,“ ütleb Hagudi Põhikooli muusikaõpetaja Pilvi Pärnapuu. Koos kolleegidega alustas ta augustis õppimist HITSA DigiKiirendi programmis.
Arenguprogramm EHE saab avalöögi algaval nädalavahetusel, kui Tartusse kogunevad esimese lennu 28 haridusuuendajat. Programmi eesmärk on koondada HITSA juurde Eesti haridusinnovatsiooni edendajate võrgustik.
Kutsume alus-, üld- ja kutseharidusasutuste õpetajaid osalema HITSA veebiseminaril "eTwinningu multiprojektid 2018". Tutvustame sel sügisl toimuvaid eTwinningu multiprojekte, millega saavad liituda kõik õpetajad.
HITSA seminaridesari Võrgustik Võrgutab alustas seekord uut kooliaastat aruteluga uuest tehnoloogiast ja uuest mõtteviisist. Uut tehnoloogiat meie koolides jagub, aga miks ja kuidas peaks sellega kaasas käima uus mõtteviis?