Kasutusjuhendid

  • Uued töövahendid Koolielu portaalis

    Uued töövahendid Koolielu portaalis

    03. Mai 2016
    Aprillis lisandus Koolielu portaali neli uut juhendit (Tackk, Baamboozle, Listango ja SimpleSite). Veebiseminar juhendite tutvustamiseks toimub 10. aprillil.
    Arhiveeritud.
  • Looduse koolituspäev Emajõe-Suursoos

    Looduse koolituspäev Emajõe-Suursoos

    02. Mai 2016
    Aprilli lõpus said Tartu Kivilinna Kooli väikesed professorid ja noored akadeemikud osa looduse koolituspäevast Emajõe- Suursoos. 1.-3. klasside õpilased õppisid tundma Emajõe elustikku.
    Arhiveeritud.
  • Avatud on ProgeTiigri programmi seadmete taotlusvoor haridusasutustele

    Avatud on ProgeTiigri programmi seadmete taotlusvoor haridusasutustele

    26. Aprill 2016
    HITSA avab taotlusvooru, kus on võimalik kõigil alus-, üld- ja kutseharidusasutustel taotleda toetust mikrokontroller arendusplaatide, robootika komplektide ja nende riistvaraliste lisade, elektroonika-mehhaanika KIT-ide ning 3D-printer KIT-ide soetamiseks.
    Arhiveeritud.
  •  

    Haridustehnoloogide nutipäeval kastetati uusi digitaalseid töövahendeid

    11. Aprill 2016
    Haridustehnoloogil tuleb igapäevaselt vastata õpetajate küsimustele: kuidas ma saaksin videot töödelda, milline on parim testimise keskkond, kust leian simulatsioone või milline on parim äpp eesti keele õppimiseks. HITSA korraldas nutipäeva, et üheskoos õppetööks sobivaid rakendusi katsetada.
    Arhiveeritud.
  • Õpilaste digipädevuste kujundamine digiajastul

    Õpilaste digipädevuste kujundamine digiajastul

    11. Aprill 2016
    Miks on oluline kujundada ja hinnata õpilaste digipädevusi? Meid ümbritseb iga päev tehnoloogia, lapsed puutuvad juba varases eas kokku kõikvõimalike digivahenditega, tunnevad ja käsitlevad neid palju rohkem ja osavamalt kui nende vanemad või õpetajad koolis. Miks on digipädevusi vaja veel kujundad?
    Arhiveeritud.
  • Professionaal jälgib oma (digi)arengut ka ise

    Professionaal jälgib oma (digi)arengut ka ise

    11. Aprill 2016
    Digitaalseid arengumappe ehk õppija kasutusele võetud keskkondi, mis toetavad personaalse arenguga seotud tegevuste esitlemist ja reflekteerimist digitaalsel kujul, võib õpetajal olla üks, kaks, kolm või rohkemgi. Või mitte ühtegi. Eesti õpetajate seas on praegu levinud pigem viimane variant.
    Arhiveeritud.
  • Veebipõhised töövahendid kaartide loomiseks

    Veebipõhised töövahendid kaartide loomiseks

    11. Aprill 2016
    Veebileht educatorstechnology.com on välja toonud kaardirakendused, mis võimaldavad kaartide loomist, annotatsioone ning kaartide jagamist. Tasub julgelt proovida ja jagada kogemust ka teistega, sest kaarte saab edukalt kasutada ka õppetöös.
    Arhiveeritud.
  • Kuidas olla valmis elektroonilisteks tasemetöödeks?

    Kuidas olla valmis elektroonilisteks tasemetöödeks?

    11. Aprill 2016
    Üldhariduskoolis elektroonilistele tasemetöödele ja eksamitele üleminek ühendab endas mitmeid väljakutseid. Arendamist vajavad hindamisvahendid ja elektrooniline hindamiskeskkond ning kaasajastamist arvutipark.
    Arhiveeritud.
  • Kypsis – eestimaine sõnavara õppimise tarkvara

    Kypsis – eestimaine sõnavara õppimise tarkvara

    11. Aprill 2016
    Eelmises uudiskirjas tutvustati nelja veebirakendust uue keele õppeks, tutvustamata jäi aga Eestis arendatud veebipõhine sõnavara õppimise tarkvara Kypsis, mis töötab sõnakaartide põhimõttel. See on mõeldud abivahendina õpikute ja kursuste juurde.
    Arhiveeritud.
  • Failide jagamine pilves ehk Google Drive edasijõudnutele

    Failide jagamine pilves ehk Google Drive edasijõudnutele

    11. Aprill 2016
    Enamasti saadetakse oma arvutis või mõnes nutiseadmes tehtud tööd edasi e-kirjaga või jagatakse neid faile pilves. Lihtne viis faile koguda on teha seda brauseri kaudu – failid laekuvad Google’i ketta privaatsesse kausta.
    Arhiveeritud.