Alu Kooli klassiõpetaja Marika Raudauk hakkas õpetajakutsele mõtlema keskkooli lõpus. Tänaseks on tal seljataga üle kolmekümne aasta õpetajatööd, Alu Koolis töötab ta 1982. aastast alates.
PÖFF-i noortefilmide festivali Just Filmi teadusfilmide programm "Teadus360°" toimub Tallinnas ja Tartus 16.-29. novembrini. Filmides otsitakse vastuseid inimkonna mineviku ja tuleviku kohta ja aidatakse õpitut seostada igapäevaeluga.
Kiili Gümnaasiumi 1.-3. klasside õppejuht Elve Kukk jagab oma loos muljeid osalemisest SA Innove õppejuhtide arenguprogrammis ja õppereisist Hollandisse, kus tutvuti Amsterdami koolide praktikatega, koguti mõtteid oma kooli juhtimis- ja õppeprotsessi arendamiseks.
Valga, Võru ja Põlva Gümnaasiumid ühendasid juba teist aastat jõud, et abistada õpilasi olümpiaadideks valmistuda. Selle aasta läbiv teema oli keemia-, füüsika- ja matemaatikaoskuste seotus. Teaduslaager toimus Tartus.
Sügisesel koolivaheajal käisid Pärnumaa Surju Põhikooli õpetajad Signe Reidla ja Ave Kartau Erasmus+ programmi raames Bulgaarias Osnovno Uchilishte Svety Svety Cyril i Metodii põhikoolis töövarjuks. Kool asub Bachevo asulas, seal õpivad lapsed 1.-7. klassini.
Arenguprogramm EHE saab avalöögi algaval nädalavahetusel, kui Tartusse kogunevad esimese lennu 28 haridusuuendajat. Programmi eesmärk on koondada HITSA juurde Eesti haridusinnovatsiooni edendajate võrgustik.
Tallinnas toimunud haridusfestivalilt „iduEDU“ leidsid sobivaid töötubasid, uusi mõtteid ja katsetamist väärivaid tunni-ideid õpilased, kõigi kooliastmete õpetajad, lapsevanemad, täiskasvanud õppijad ja lihtsalt haridushuvilised.
Reedel, 19. oktoobril algas XXI täiskasvanud õppija nädal. Avaüritusel Eesti Filmimuuseumis kuulutatakse välja aasta õppija, aasta koolitaja, aasta õpitegu ning aasta õppijasõbralik tööandja.
8. novembril toimub Euroopa kutseoskuste nädala raames Eestis suur kutsekoolide ülene Oskuste ÖÖ. Kolmandat korda toimuva üle-euroopalise teemanädala deviis on “Avasta oma anne”.
HITSA seminaridesari Võrgustik Võrgutab alustas seekord uut kooliaastat aruteluga uuest tehnoloogiast ja uuest mõtteviisist. Uut tehnoloogiat meie koolides jagub, aga miks ja kuidas peaks sellega kaasas käima uus mõtteviis?