Hariduse Infotehnoloogia SA, Startup Estonia ja Tallinna Ülikool alustavad koosloomeprogrammi, mis viib kokku Eesti haridusasutused ja hariduslahendusi arendavad ettevõtted.
KüberPähkli uuringut on Eestis läbi viidud mitmel aastal. Seekord toimus küsitlus 1. oktoobrist 10. novembrini 2019 ja selles osalesid 8688 õpilast 4.-9. klassini, mis moodustab 10% antud fookusgrupist.
Kui varasemalt on Eesti lapsed paistnud silma riskialti veebikäitumisega, siis värske uuring paigutab Eesti pigem aruka internetikasutusega riikide hulka.
Selgunud on 24 projekti, mis saavad toetust Innove korraldatud taotlusvoorust „Digitaalse õppevara arendamine ja haridusasutustele tasuta kättesaadavaks tegemine“. Projektide vahel jagatakse 517 873 eurot.
HITSA avas IT Akadeemia programmi arendusprojektide taotlusvooru, et toetada kõrgkoolides erialaspetsiifiliste IKT-oskuste arendamist mitte IKT-valdkonna õppekavadel. Taotlusi on oodatud esitama kõik Eesti kõrgkoolid.
Ettevõtlusõppe programmi Edu ja Tegu ning Innove koostöös valminud õpik on universaalne majanduse ja ettevõtluse õppimiseks kutseõppes õppijale, kuid sobib samuti kasutamiseks gümnaasiumis nii ainekavasiseseks kui ka -üleseks õppeks.
Kuidas panna noored tegutsema ja mõtlema? Pärnu Rääma Põhikoolis toimus 15. jaanuaril ettevõtlike noorte 3-võistlus, milles osalesid 5. kuni 9. klassi õpilased.
Õpetajaid ja õpilasi oodatakse veel kuni aprillini liituma nelja erineva eTwinningu multiprojektiga, mis pakuvad õpilastele põnevaid ülesandeid ning rikastavad ainetundi.
HITSA juhatuse esimees Heli Aru-Chabilan kirjutab, kuidas saab tehnoloogia abil lahendada paljusid koolielu probleeme, et õpetajal jääks rohkem aega õpilastele personaalset tähelepanu pöörata.