LRE LOM-is on fikseeritud järgmiste väljade sõnavara:
Õpiobjektide tüübid
Õpiobjektide on jagatud kahte suuremasse gruppi nende keerukuse ja sisu alusel:
Õpiressursside tüübid on järgmised:
Meediaelementide (learning asset) tüübid on järgmised:
Tüüpide rohkusest hoolimata võivad mõned eesti õpetajatele harjumuspärased tüübid puududa. Samas on piir erinevate tüüpide vahel suhteliselt hägus. Esineb osalist dubleerimist. Samuti kirjeldavad mõned õppematerjali tüübid pigem materjalide kohaletoimetamise meediumit.
Sihtgrupp
Enamasti on õppematerjalid orienteeritud otse õpilastele. Teine populaarsem sihtgrupp on õpetajad. Neile on orienteeritud igasugused õpilood ja tunni ning kursuse kavad. Muud sihtgrupid on vähem levinud.
Õpikontekst
Enamasti keskenduvad repositooriumid ühe konkreetse õpikonteksti vajaduste rahuldamisele. Näiteks enamasti on teineteisest lahus üldhariduskoolidele ja ülikoolidele orienteeritud õpiobjektid.
Klassifikatsioon
LRE LOM võimaldab paralleelselt kasutada erinevaid klassifikaatoreid, kuid erinevates repositooriumides säilitatud metaandmete ühildumise eesmärgil soovitatakse ühe klassifikaatorina kasutada LRE Thesaurust (http:/