• Maailma brändid http:/
• Videod Internetist, You Tube’st, Kuldmuna auhinnatud reklaamid http:/
• Turundusalased videod veebilehel http:/
• Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi kodulehekülg http:/
Videod: 8. Väikese ettevõtte turundusvõimalused 9. Välisturud-kellevõimalus
• Ettevõtlussaade „Rada Vabaks!“ http:/
8: Olav Osolin annab reklaaminõu 14: Tark tarkvaraarendus 17: Laia maailma
• Turundusalased uudised www.best-marketing.ee/
• Eesti Patendiamet, info kaubamärkide ja patentide kohta http:/
• Internetiturunduse blogid: Peep Laja blogi http:/
OKIA blogi http:/
• Turundusmeetmestik Aet Kull http:/
• Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse koduleheküljel alustavale ettevõtjale http:/
9. Tootearendus 10. Sihtgrupi valik, segmenteerimine 11. Positsioneerimine 12. Esimese kliendi leidmine
RÕK
Turundus
Õpitulemused
Kursuse lõpul õpilane:
1) oskab püstitada tootmise ja müügi eesmärke;
2) tunneb turunduse mõistet ja rolli ettevõtte tegevuses;
3) oskab hinnata ja võrrelda turustruktuure ja strateegiaid, teha reklaami ja müüa tooteid.
Õppesisu
Põhiülesanded. Toode, hind. Hinnakujundus. Müügistrateegiad. Turundussuhtlus ja müügikoht. Reklaam, reklaami koostamine. Ostja ja müüja rollid.



