Palun registreeruge Koolielu portaali kasutajaks ning täitke oma kasutajaprofiil. Liituge LOR kogukonnaga ja postitage käesolevale aruteluteemale kommentaar, kus tutvustate lühidalt oma huvi repositooriumide kursuse vastu ning püstitate enesele eesmärgi, mida soovite täita kursuse jooksul. Enesetutvustus ja eesmärgi kirjeldus võib olla salvestatud ka kusagil mujal (näiteks LOR kogukonna failides või teie isiklikul veebilehel või blogis). Sellisel juhul postitage antu teema kommentaariks viide teie materjali asukohale.
Palun registreeruge Koolielu portaali kasutajaks ning täitke oma kasutajaprofiil. Liituge LOR kogukonnaga ja postitage käesolevale aruteluteemale kommentaar, kus tutvustate lühidalt oma huvi repositooriumide kursuse vastu ning püstitate enesele eesmärgi, mida soovite täita kursuse jooksul. Enesetutvustus ja eesmärgi kirjeldus võib olla salvestatud ka kusagil mujal (näiteks LOR kogukonna failides või teie isiklikul veebilehel või blogis). Sellisel juhul postitage antu teema kommentaariks viide teie materjali asukohale.
Tere!
Ma kirjutasin vastuse oma ajaveebi http:/
Tervisi õpetajale ja kursusekaaslastele!
Tere
Kursusel osalemise eesmärgiks on saada teadmisi õpiobjektide repositooriumide kasutamisest. Olen neid vaadanud, kuid põhjalikud teadmised nende kasutamise osas puuduvad. Ühtlasi on teadmised vajalikud selleks, et aidata oma kooli õpetajaid nende kasutamisel.
Lugupidamisega
Tere,
Mul on ka tunne, et repositooriumides on "kahtlase väärtusega asjad". Aga samal ajal, mul on kindel tunne, et repositooriumides peidub hea potentsiaal. Ma arvan, et probleem tekib tegelikult valest arusaamast, missugused "õpiobjektid" sobivad üldse repositooriumisse panemiseks.
Minu eesmärk: ma tahan endale selgeks teha, kuidas repositooriumi haldamise tööd kõige paremini korraldada, et see repositoorium oleks nii kasulik kui võimalik (kindla sihtrühma näos).
Tere,
Olen repositooriumite teemaga veidi küll kokku puutunud, kuid põhjalikumaks uurimiseks ei ole kunagi jätkunud aega. Tean, et nendest võib leida palju põnevat ja kasulikku, kuid lükanud sügavama kaevamise pidevalt edasi. Välismaistes repositooriumites olen kokku puutunud väga erineva tasemega materjalidega, ka Koolielus on neid mitmesuguseid. Kiitma pean uut e-Õppe Arenduskeskuse repositooriumit, kus on minu meelest väga head materjalid. Aga seal on eelnenud ka tugev kontroll enne nende avaldamist.
Mis võiks siis olla minu eesmärgiks sellel kursusel? Kindlasti parem materjalide leidmisoskus, üldse parem repositooriumite kasutamisoskus. Tahaksin teada, kas materjalide leitavus sõltub ainult autorite suvast (teemade, kategooriate, märksõnade kasutamine, oma materjalide lihtsalt leitavaks tegemine) või saaksin ma ise mingeid kavalaid nippe enda aitamiseks kasutada?
http:/
Tere!
Mina olen aastate jooksul teinud õppematerjale, mida
võiks nimetada õpiobjektideks või õpiobjektide osakesteks. Need on
Adobe Flash programmiga tehtud interaktiivsed materjalid. Olen mõned ka
paigutanud e-Õppe Arenduskeskuse repositooriumi. Minu eesmärgiks oleks
luua õpiobjektide osakeste repositoorium, mille omapära oleks selles,
et kui keegi kasutab seal olevaid materjale, siis jääb sellest ka jälg
maha, et näeks, millised materjalid pakuvad teistele huvi. Mina näen
repositooriumis eelkõige kohta, kust leida materjali, mida ma saaksin
väikese kohendamisega oma töös kasutada, samuti võimalust pakkuda
sellist materjali teistele.
Tere-tere!
Mulle sobivad kursuse eesmärgid väga hästi. Sealt küll ei selgu, millisel tasemel need need lõpuks saavutatakse:) Igatseks põhjalikemaid teadmisi ja oskusi, sest mõningane kokkupuude on juba olemas. Repositooriumite juurest on mind siiani eemale peletanud nendes peituvate materjalide ebaühtlane tase, tahaks otsida ainult väga heade õppematerjalide hulgast.
Võtsin endale aega, enda eesmärgi leidmiseks ja sõnastamiseks. Kursusel tahaksin keskenduda kõrghariduses kasutatavate rahvusvaheliselt kõige tuntumate ja enam kasutatavamate repo-de uurimiseks (ja üldiseks võrdlemiseks Eesti omadega). Minu tänane küsimus on: kas Ariadne ja Merlot on õiged valikud? Või on mõni kõrghariduses tegija ära ununenud?